Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords og Adsense permanent lukket !!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Nu var der en igår der lavede indlæg med han var permanent lukket med adwords, idag har jeg så også modtaget en mail om min konto er lukket ned... Jeg finder så ud af min adsense konto også er lukket.

Adwords: Jeg har benyttet mig af min adwords kampagner frem til for ca 3 uger siden, det vil sige de har stået stille i 3 uger, nu fik jeg så mailen om den er permanent lukket da den ikke overholder deres politiker. Jeg er helt på bar bund da jeg virkelig ikke ved hvad der skulle være galt.

Jeg har godt nok set de har ændret politiker her de sidste par uger med noget nyt pop op, men ikke læst dem, da jeg som sagt ikke har brugt kontoen eller sat flere penge på den.

Andre der har modtaget denne mail ? Der må være en stor ændring i de nye politiker, men gider ikke bruge tid på at læse den igennem, hvis jeg ikke kan få åbnet op igen. Har dog sendt dem en mail og håber på svar.

Adsense: Jeg ville så nu her tjekke op på min adsense kampagner, men der er så også lukket helt ned for aktivitet, jeg har haft adsense i ca 14 dage og har ikke klikket på bare en enkelt kampagne i de 14 dage ! Jeg blev banned for flere år tilbage og fik så igen åbnet en konto, men nu er den så også væk..

Jeg kender ikke rigtig nogen mennesker i området, da jeg er tilflytter så ingen "venlige sjæle" der kunne være fristet til at klikke samt jeg kun har modtaget 8 klik på 14 dage.

Hvad vil jeg med det her indlæg ? Tja jeg vil vide om andre har oplevet det samme efter de har fået nye politiker på deres forskellige konti ? ellers vil jeg da råde folk til at læse alt med småt nu 

PS: Findes der andre gode steder og reklamere mod klikpriser ? Jeg tænker her internationalt over absolut ikke priser der er højere end adwords, mine max priser lå på 0,85 øre

Ja kommer selvfølgelig an på hvilke søgeord om de kan gøres billigere ;) Men kom gerne med ideer

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 18:57

Jeg har nu modtaget svar fra adwords, som desværre ligner et standard svar mest af alt..

Jeg kan ikke se hvad jeg kan bruge et standardsvar til da det bare henviser til deres politiker.

Så nu er der sendt endnu en mail afsted med endnu mere info..

Ingen der kan give en hjælpende hånd med dette mysterium ?

Iøvrigt er min adsense kørende igen, den viser ihvertifald der har været sidevisninger idag

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:01

Du kan prøve at sende et link til de sider du har haft brugt så er det lettere at peje på hvad der kan være galt ;)

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 19:01

Hej!

Jeg kan desværre ikke svare på det, men jeg har været ude for samme problem
mht. Min adsense.

Du siger at du har fået den åbnet igen? Hvordan fik du gjort det?
Hvilken email skrev du til?

Jeg synes det er utrolig svært at få fat i Google teamet som har med Adsense at gøre.

Med venlig hilsen
Ken Lynggaard

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:06

Bruun: du kan finde articoli i bunden af min side :) Og så er der Security-system-home.com. Jeg har fravalgt helt min security side, da jeg godt kan se den nok mangler lidt, men ligefrem at gå mod deres politiker ?

Ken: Jeg har skrevet til adwords team, da det var der jeg så problemet først, så ikke haft fat i adsense team, den kom retur igen, hvis altså du kan se reklamer på articoli.dk ?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 19:21

Articoli.dk - tilføj link:
Bruun: du kan finde articoli i bunden af min side :) Og så er der Security-system-home.com. Jeg har fravalgt helt min security side, da jeg godt kan se den nok mangler lidt, men ligefrem at gå mod deres politiker ?

altså som jeg ser det så er den side nok grund til for Google at lukke den.

Hvor har du fået indholdet fra? Wp Plugin der autogenere indlæg for dig? ;)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:24

Ja det er noget der er "auto" lavet eller spin hedder det vil ?

Jeg har nu også lukket den side ned i forhold til adwords og ja, ligger den nok på hylden :)

Den er heller ikke fundet af google..

Men articoli.dk burde vel ikke overskride deres politker ?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 19:31

Ja det er noget der er "auto" lavet eller spin hedder det vil ?

Jeg har nu også lukket den side ned i forhold til adwords og ja, ligger den nok på hylden :)

Den er heller ikke fundet af google..

Men articoli.dk burde vel ikke overskride deres politker ?

Jamen de er ligeglade om du har 10 sider der er gode og 1 der er auto-spam-blog.. de lukker din konto. Det eneste der er at lære ved det er at man må arbejde hårdt for pengene, og auto Blog spam sider holder ikke ..

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:37

Ja men troede da lige man blev advaret.. Nå men nu er alt indhold på siden slettet og lukket ned..

Så satser jeg alt på de gode sider :)

Håber de kan åbne op igen som med adsense

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 19:45

Ja men troede da lige man blev advaret.. Nå men nu er alt indhold på siden slettet og lukket ned..

Så satser jeg alt på de gode sider :)

Håber de kan åbne op igen som med adsense

det gør de nok ikke. Når den er tabt er den tabt. Jeg ville satse på at bruge facebook istedet for og evt. organiske besøgende. :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)