Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Business skole søger personer til interessante foredrag

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Situationen er den at min gruppe og jeg, på min skole, er blevet sat til at finde foredragsholdere, workshops, debattører og andre personer der har spændende inputs til rådighed. Det drejer sig om Erhvervsakademiet K-Nord i Lyngby, hvor der i 2 dage (torsdag og fredag i uge 12) vil blive afholdt et Business Event med foredrag, workshops og meget andet fra erhvervslivet. Vi er studerende på Professionsbachelor i International Handel & Marketing.

Vi vil i den forbindelse gerne sætte fokus på iværksætteri og drift af virksomhed og hvilket sted er mere relevant at spørge?

Der er tale om 2 uger, så vidt det er muligt. Uge 12 hvor selve dette BIZZ Event foregår. Her vil du komme med dit input i form af foredrag, workshops, debatter eller hvad du ellers føler du kan byde ind med.

Men hvad er der så i det for mig? spørger du sikkert. Du vil få muligheden for at præsentere for en stor gruppe studerende. Denne gruppe vil komme med input og spørgsmål. Derudover er der mulighed for at høre og se de mange andre virksomheder der kommer ud på skolen. I den anden ende vil der, i uge 25, være mulighed for at komme ud og høre en masse studerendes præsentationer i forbindelse med vores elective subjects.
Sidst men ikke mindst, flotter skolen sig med at give 2 flasker vin - kvaliteten vil jeg ikke sige noget om ;)

Er det noget for dig, må du meget gerne skrive en besked til mig, omkring hvad du mener vil være spændende.

Vi håber på at høre fra dig :)

Dbh Lars

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:15

jeg kunne måske lokkes, men med så lang afstand, så skulle der nok et økonomisk bidrag til:)

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:36

Ja, Århus er desværre lidt langt væk og vi har ikke mulighed for at tilbyde transporttillæg :)

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:47

Hej Lars

Du kan prøve at sende en mail til Mette   http://www.tegnstuen.dk/om-os/hvem-er-vi/ som har http://www.tegnstuen.dk/

Hvis i vælger hende, får i en unik oplevelse om selvstændige og andre muligheder som kun få personer kan.  Det unikke er nok at hun er døv, så alt vil blive fremlagt meget kreativt via tolk. Det håber jeg kan være til stor inspiration hos Jer..

mvh.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00

Det lyder som et rigtig spændende projekt i har gang i. Yes

Men hvilke datoer er det helt præcist? 

Lars Østergaard:
hvor der i 3 dage vil blive afholdt et Business Event

Jeg kunne godt være fristet til at give jer et foredrag eller workshop men bliver nødt til at vide præcist hvilket tidsrum det gælder, da der trods alt er lidt afstand mellem Lyngby og Aalborg. Smile

Mvh. Henrik

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:01

Henrik Hessel:

Det lyder som et rigtig spændende projekt i har gang i. Yes

Men hvilke datoer er det helt præcist? 

Lars Østergaard:
hvor der i 3 dage vil blive afholdt et Business Event

Jeg kunne godt være fristet til at give jer et foredrag eller workshop men bliver nødt til at vide præcist hvilket tidsrum det gælder, da der trods alt er lidt afstand mellem Lyngby og Aalborg. Smile

Mvh. Henrik

Kan lige se at jeg har lavet en fejl. Det er kun 2 dage eventet forløber.

Det drejer sig om torsdag og fredag i uge 12. Det betyder ikke at du skal være til rådighed begge dage, men blot den dag der passer dig bedst :)

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:06

Michael Pausgaard:

Hej Lars

Du kan prøve at sende en mail til Mette   http://www.tegnstuen.dk/om-os/hvem-er-vi/ som har http://www.tegnstuen.dk/

Hvis i vælger hende, får i en unik oplevelse om selvstændige og andre muligheder som kun få personer kan.  Det unikke er nok at hun er døv, så alt vil blive fremlagt meget kreativt via tolk. Det håber jeg kan være til stor inspiration hos Jer..

mvh.

Michael

Hej Michael

Tusind tak for buddet. Det kan være at jeg smider en besked til Mette, det lyder jo spændende :)

Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:35

Hej Lars!

Måske har jeg mulighed for at deltage, hvis det kunne være interessant for jer at høre om mål og motivation i forhold til livet som iværksætter. Jeg arbejder som coach/mentaltræner. Tjek evt. www.outstand1ng.dk

Jeg skal dog lige have afklaret nogle ting i forhold til kalenderen, så kan ikke lige love noget 100%...men skriv hvis det kunne være interessant for jer.

Mvh.

Kenneth

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 08:26

bouledoxz:

Hej Lars!

Måske har jeg mulighed for at deltage, hvis det kunne være interessant for jer at høre om mål og motivation i forhold til livet som iværksætter. Jeg arbejder som coach/mentaltræner. Tjek evt. www.outstand1ng.dk

Jeg skal dog lige have afklaret nogle ting i forhold til kalenderen, så kan ikke lige love noget 100%...men skriv hvis det kunne være interessant for jer.

Mvh.

Kenneth

Hej Kenneth

Det lyder umiddelbart meget spændende. Du må lige vende tilbage når du har taget et kig et kalenderen :)

Dbh Lars

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 08:52

Hej Lars, 

Det er jeg interesseret i. Hvor langt skal oplægget være? 

Vi kan evt. tage den over mail! -> jonasdonbaek@gmail.com

Jeg har skabt min egen innovative online butik, hvor der kan købes online kurser. Kurserne kan både hjælpe medarbejderne men også ejerne, med at blive bedre på online områder. Som f.eks. WordPress, Facebook, SEO, Affiliate mm. 

Ha' en fed dag!

Venlig hilsen

Jonas Donbæk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)