Hej Aminoer Situationen er den at min gruppe og jeg, på min skole, er blevet sat til at finde foredragsholdere, workshops, debattører og andre personer der har spændende inputs til rådighed. Det drejer sig om Erhvervsakademiet K-Nord i Lyngby, hvor der i 2 dage (torsdag og fredag i uge 12) vil blive afholdt et Business Event med foredrag, workshops og meget andet fra erhvervslivet. Vi er studerende på Professionsbachelor i International Handel & Marketing. Vi vil i den forbindelse gerne sætte fokus på iværksætteri og drift af virksomhed og hvilket sted er mere relevant at spørge? Der er tale om 2 uger, så vidt det er muligt. Uge 12 hvor selve dette BIZZ Event foregår. Her vil du komme med dit input i form af foredrag, workshops, debatter eller hvad du ellers føler du kan byde ind med. Men hvad er der så i det for mig? spørger du sikkert. Du vil få muligheden for at præsentere for en stor gruppe studerende. Denne gruppe vil komme med input og spørgsmål. Derudover er der mulighed for at høre og se de mange andre virksomheder der kommer ud på skolen. I den anden ende vil der, i uge 25, være mulighed for at komme ud og høre en masse studerendes præsentationer i forbindelse med vores elective subjects. Er det noget for dig, må du meget gerne skrive en besked til mig, omkring hvad du mener vil være spændende. Vi håber på at høre fra dig :) Dbh Lars |
jeg kunne måske lokkes, men med så lang afstand, så skulle der nok et økonomisk bidrag til:)