Jeg søger een, der kan komme ud og give et godt tilbud på opsætning og konfigurering af en asteriskserver. Jeg har brug for et telefonsystem, der udover en velkomstbesked skal kunne afspille både vente- og kømusik. Både asterisk og software skal sættes op på mac computer.
Grunden til at jeg ønsker det opsat på egen server er, at vi alligevel har en en server til at køre, og så kan vi i min optik ligeså godt spare de 100 kr i måneden, det fx. koster med en løsning hos jer. Tilbyder I udelukkende hosted løsninger
Grunden til at jeg ønsker det opsat på egen server er, at vi alligevel har en en server til at køre, og så kan vi i min optik ligeså godt spare de 100 kr i måneden, det fx. koster med en løsning hos jer. Tilbyder I udelukkende hosted løsninger
Mvh
Hej igen.
Det er helt iorden, jeg kender godt til det med at have sin server hos sig selv.
Jeg har ikke før opsat asterisk på mac, men jeg kan uden problemer opsætte det på linux.
Såfremt du kan bruge det på linux, kan jeg gøre det for en 500 kr.
Hvis du er frisk på at sætte dig ind i opsætningen på en osx 10.7 maskine, vil vi med glæde være dine forsøgskaniner. Du kan jo give et ring, hvis du har mod på det.