Da jeg er ved at optimere meget på websitet Gode Karakterer hvor rigtig meget af det nuværende indhold bliver vendt på hovedet. Jeg leder derfor efter godt indhold fra forskellige indgangs vinkler end min egen. Jeg leder derfor efter gæstebloggere til bloggen på dette site. Sitet handler om hvordan man kan klare sig bedre i skolen. Hvad får du ud af det
Hvad forventer jeg
* Dette kan sagtens være bredt. Hvis du er kærlighedscoach kunne en artikel om at håndtere kærlighed som teenager være relevant (for at få styr på deres fokus), hvis du har en emballage forretning kunne det være hvordan man nemmest får et studiejob i jeres branche osv. Jeg er meget åben overfor emne - men skriv gerne først hvad du tænker.
Du kan se sitet her: http://www.godekarakterer.dk |
Jeg vil gerne bidrage. Jeg sidder selv på skole-bænken som Web Integrator, og jeg køre lige pt nogle steder på engelsk med markedsføring og omkring penge-indkomst som studerende/elev.
Jeg har desværre ikke så meget at bidrage med som udkast, men jeg vil gerne give et forsøg.
Alt jeg kræver til gengæld er at få oplyst mine blog/artikle-posts i navnet "AWFreelancer" da dette kan referer til mig.
mvh: Alex Westergaard