Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valentins dag og mange er skuffede, men har du husket blomsten?

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Hej alle,

Valentines dag er sødt og dejligt, jeg selv har modtaget blomster men.. skuffelsen er der....
Som parterapeut har jeg erfaret, at rigtig mange par kommer op og skændes præcis på dagen.
Valentins dag er en dag for kvinder. Kvinder håber, glæder sig og forventer en masse....eller så siger det nej nej det er en fjollet dag,  det er lige meget  med blomster, men når man begynder at spørge dem dybere , så svarer de. ." jaja men hvis han gav mig en lille ting ville det jo være dejligt"
Tilbage til blomster.....
De fleste kvinder ved, at de få blomster,nogle forventer , andre håber og så er det dem der benægter,  men kun i deres hjerne ved de, hvilken en blomst de virkelig kunne tænke sig at modtage.
Og det er en meget lille chance for at kvinden modtager en blomst som HUN har drømt om, dvs uanset hvor fin en buket hun modtager, så er den buket skabt til skuffelser,  den er ikke fra hendes fantasi verden.

Kvinder bliver skuffede, deres selvværd falder og vrede og frustrationer overtager magten.
Vi er godt på vej til en skænderi der handler om fortiden skuffelser og meget meget mere.......
Så jeg synes at Valentins dag er en dejlig ting, med det er en dag der er fyld med illusioner , forestillinger som kun findes i en kvindes hoved og ikke i mandens... Og tænk hvis manden glemmer blomsterne helt!!!!!!!!!!!??????..............
Happy Valentine!

Parterapeuten Lina Von Bale

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Men et par nye viskestykker og karklude kan vel også bøde for det glemte. ?

Det er da billigere end en uduelig psykolog eller andet ubrugeligt fra samme ”boldgade.”

Men du har måske et bedre bud på, hvad der kan hjælpe på mandens hukommelse eller manglen på samme?

Eller er det bare et lille nødråb fra Danmarks Blomsterhandlerforening?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:43
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg synes nu mine spørgsmål ikke var svære at forstå ?

Men et simpel spørgsmål kunne være, er du nu også begyndt at handle med blomster ?

Eller hvad vil du i det hele taget med dit indlæg ? Var er meningen  og formålet i det hele taget?

Er det et nyt tiltag indenfor iværksætteri ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Husk nu du er næn over stjernekasteri, når du selv modtager dem. Men hvad med dem du selv kaster med ?

Husk også at huske hvem der begyndte

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Jøsses, here we go again...

Nogle der vil smide en femmer på hvad det næste er der sker?

Desværre kan jeg kun tilbyde 0,000001 igen for at tråden låses eller helt slettes.
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 23:17
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det er blot en indlæg over min erfaring med Valentins dag?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:26

[/quote]

parterapeuten:
De fleste kvinder ved, at de få blomster,nogle forventer , andre håber og så er det dem der benægter,  men kun i deres hjerne ved de, hvilken en blomst de virkelig kunne tænke sig at modtage.
Og det er en meget lille chance for at kvinden modtager en blomst som HUN har drømt om, dvs uanset hvor fin en buket hun modtager, så er den buket skabt til skuffelser,  den er ikke fra hendes fantasi verden.

Du kunne måske uddybe dette med dine erfaringer. For jeg forstår det ikke.

[quote user="parterapeuten"]den er ikke fra hendes fantasi verden. Hvordan kan du kende "hendes" fantasi verden ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:36

vis et forhold ikke kan klare manden glemmer Valentins dag er det den forkerte han har fundet

jeg synes det er sød tanke at give en blomster på Valentins dag og hun vil sikkert blive glad vis husker det , men heller ikke skuffet vis ikke husker det , for livet er mere end blomster det der det nære samvær og glæden ved hinanden vigtigere , blomster er en død ting et knus og samvær er det der holder mand og kone samme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:37

Skuffelser bliver skabt af for høje forventninger...

Hele livet er jo ikke som i Sex and the City, eller en B film med Jennifer Aniston (Sorry Jen)

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:41

Mikael christiansen:

vis et forhold ikke kan klare manden glemmer Valentins dag er det den forkerte han har fundet

jeg synes det er sød tanke at give en blomster på Valentins dag og hun vil sikkert blive glad vis husker det , men heller ikke skuffet vis ikke husker det , for livet er mere end blomster det der det nære samvær og glæden ved hinanden vigtigere , blomster er en død ting et knus og samvær er det der holder mand og kone samme

opreklameret fis..... man kan da ikke undgå at vide når det er valentins dag, sådan som de reklamere med det...

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)