Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords har banned mig... Hva nu?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er blevet banned fra google adwords, det er et stort problem for min netbutik, da over 80% af mine besøgende kommer fra adwords...
Mit spørgsmål er nu, er der andre muligheder der er så gode som adwords?

 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Hvorfor har de banned dig, er det fair at de har gjort det eller ?

Kan forholdet ikke genoprettes på nogen måde, det er jo fatalt hvis dine besøgende er 80% fra Adwords

Best regards

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

søgeord optimering skulle gerne give bedre det bedste samme med social aktiv , så er den hjemme

samme med social markedsføring facebook google plus twitter

ligge en del videoer på siden

lave siden så god så tager meget af første side på google organiske søge resultatet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Ja det er på en måde min egen skyld, jeg har brugt rabatkoder i noget tid og har haft flere kontoer.
Jeg snakkede med en fra deres kundeservice, og han sagde at jeg ikke skulle regne med at få lov til at bruge adwords igen nogensinde.
Jeg spurgte dem om jeg kunne få lov til at bruge adwords igen hvis jeg betalte, og ikke brugte rabatkoder mere, men det troede han ikke var muligt.

Hvis jeg ikke får lov til at annoncere, eller finder en anden mulighed for at annoncere, er jeg desvære nok nødtil at lukke min netbutik. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 20. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg svar fra google.

De skriver at min konto er permanent lukket, og hvis jeg åbner nye vil de også blive lukket...
Det er godt nok surt 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas:

Så fik jeg svar fra google.

De skriver at min konto er permanent lukket, og hvis jeg åbner nye vil de også blive lukket...
Det er godt nok surt 

jeg ved af erfaring visse ord de er ekstrem dyre at købe i adwords i jeg kunne ikke drive min side vis jeg kørte med adwords , den ville give underskud i ekstrem grad , der jo udgifter webhotel , telefon , skat med mere

dette må du sige er din muligheden i at forbedre siden på alle mulig og leder og kanter tit når en mulighed lukkes kommer øges overskuddet for man har altid kun tænkt en vej og det poste penge ud kun den ene vej

jeg synes du derved skal gribe denne udfordring og sige dette skal være min succes chance at det endelig skal give overskud i vild grad, lav derved branches bedste side på alle leder og kan

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er her til morgen også blevet banded trods jeg ikke har kørt kampagner hos dem hele denne mdr

Fik mailen her til morgen, har godt nok set de har fået nye politiker og betingelser, men ikke lige læst dem da jeg ikke har kørt kampagner

Det er satme noget pis..

Jeg må også ud i at finde en anden og slå mig sammen med nu

Jeg har i øvrigt ikke brugt nogen rabatkuponer eller sndt på nogen måde, den har som sagt bare været stoppet de sidste 3 uger..

Fandeme underligt

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
articoli:

Hvorfor blev du banned?
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

@articoli,

Hvis kontoen er ret ny, kan det sagtens være fordi den er "udtaget" til kontrol.
Det blev min også, kort tid efter jeg oprettede den, men det var først efter mail frem og tilbage med dem, at jeg fandt ud af at det bare var kontrol.

For i adwords stod der bare at den var permanent lukket! :O

Det tog et par uger inden de frigav den igen, men skriv til dem, de er til at snakke med hvis du har opført dig pænt :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da latterligt! Hvorfor sender de så de rabat koder ud??

Jeg bruger også kun adwords når jeg modtager nogle rabatkoder fra dem. Men du må bare i gang med SEO, så skal det nok gå.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)