Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag for renter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg købte sidste år en andelslejlighed. Jeg har i dag ændret min forskudsopgørelse for 2012 og indtastet de renter jeg kommer til at betale i 2012.

Hvornår træder fradraget i kraft på mine lønseddeler? Jeg kan ikke se det nogen steder i min skattemappe. Er der nogen der har erfaring med dette?

Og hvad med januar+februar måned dette år? Her har jeg også betslt renter. Hvornår kan jeg få fradrag for de renter der er betalt her?

Jeg har også betalt renter i oktober+november+december sidste år. Jeg går ud fra at jeg kan ændre dette på min selvangivelse når det bliver muligt at rette i den?

På forhånd tak for hjælpen.

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 09
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 16:37

Ændringerne træder i kraft med det samme. Du bør også have modtaget en kvittering for de foretagne ændringer.

Renterne for januar + februar har du medregnet i de nye renter på forskudsopgørelsen eller? Har du det modtager du fradraget nu. Dit skattekort bliver reguleret således at der er taget højde for allerede betalt skat.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:43

E. Mortensen:

Ændringerne træder i kraft med det samme. Du bør også have modtaget en kvittering for de foretagne ændringer.

Renterne for januar + februar har du medregnet i de nye renter på forskudsopgørelsen eller? Har du det modtager du fradraget nu. Dit skattekort bliver reguleret således at der er taget højde for allerede betalt skat.

Tak for svaret. :) Så jeg går ud fra det betyder at jeg får fradrag ved min næste lønudbetaling?

Jeg har indtastet renterne fra HELE 2012, dvs. inkl. januar + februar. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12

Ændringen træder i kraft fra 01.03.2012, idet du skal ændre forskudsopgrøelsen før den 10. i måneden

for, at den gælder for måneden.

MvH

Peter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)