Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adsense personlig eller efter site ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Hvis jeg har en hjemmeside om røde pumasko, vil kampagnerne så omhandle røde pumasko hvis den besøgende er logget på sin google konto eller vil den 100% følge sidens indhold ?

Jeg ved at normalt bliver adsense kampagner lavet udfra mine røde pumasko, men det jeg er i tvivl om er så om hvis den besøgende har brugt de sidste 14 dage på google på at søge efter hd kamera om der så kan vises annoncer for de besøægende der har med hd kamera og gøre ?

Håber nogen kan svare :)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:03

Det kan du selv vælge.

Der er noget det hedder "Præference for interessebaserede annoncer", som du kan finde her:

"Tillad og bloker annoncer" > "Avancerede indstillinger".. (se billede)

Du kan teste det lidt. At slå den til kan forøge din indtjening, eller omvendt forringe den. Men hvis en person har brugt 14 dage på at søge om et HD-kamera, og er inde og kigge på bilpriser - LIGE NU! Så må det reelt set være fordi han er interesseret i bilpriser, og derfor kan det være godt med indholdsbaserede annoncer, da de vil være relevante for det de læser.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:27

Super mange tak :)

Jeg har en lille plan med at teste det af på flere måder, super det kan lade sig gøre :)

Hvis folk så ikke har en google konto kan den så stadig regne ud fra der er søgt de sidste 14 dage fra den ip eller lever google så bare relevant indhold ?

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:38

Articoli.dk - tilføj link:

Super mange tak :)

Jeg har en lille plan med at teste det af på flere måder, super det kan lade sig gøre :)

Hvis folk så ikke har en google konto kan den så stadig regne ud fra der er søgt de sidste 14 dage fra den ip eller lever google så bare relevant indhold ?

Det har intet at gøre med, om folk har en google konto eller ej - google lagrer nogle data i brugerens (browserens) søgehistorik, der bruges som grundlag for at vise annoncer - og den historik er ofte mere end 14 dage gammel.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)