Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en hest i nordsjælland?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Min kone er en erfaren rytter og hun har haft hest næsten hele sit liv. De sidste par år har hun dog ikke redet og nu har hun chancen for at få et job i det ridende politi. Derfor leder hun efter en hest hun kan ride 5-10 gange over de næste måneder. Så hvis du har eller kender en der har en hest hun kan leje, så smid mig lige en besked.

Dbh Martin
Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:53
Hej Martin,

jeg har desværre ingen hest pt. (hun er lige død :-(
men en veninde af mig; Helene - er lige flyttet hjem (her fra Spanien), så jeg har sendt din mail videre til hende.
Tror den står i Hørsholm - men ved selvfølgelig ikke om hun låner den ud.

Held og lykke til Din kone og hendes nye job ;-)

Go´ weekend
Tina

(pt. i Spanien i 33 grader - thihi)

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:05
Jeg er ked af at høre at din hest er død, min kone mistede også en og det tog noget tid før hun kom over det.
Det vil være super hvis din veninde er frisk på lidt udlejning, min kone er meget samvittighedsfuld, så hun skal nok passe på den!

Dbh Martin
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:59
Hej Martin

I et andet forum snublede jeg tilfældigvis over dette indlæg - Jeg ved ikke lige, hvor grænsen mellem Midtsjælland og Nordsjælland går....

mvh Hans

Kære Alle

Inspireret af de sidste mails om kontorfællesskab vil jeg løfte sløret for min plan om at lave et kontorfællesskab på midtsjælland i landlige omgivelser med tilhørende mulighed for opstaldning af en eller flere heste.

På gården, som jeg ejer, er jeg ved at ombygge og indrette min gamle staldlænge, så der bliver kontorareal, stort multirum med køkken, med plads til workshoplignende aktiviteter. Inklusive diverse faciliteter til musikudøvelse. Desuden kommer der en ferielejlighed som kan bookes i kortere eller længere perioder.

Omkring stedet er der super dejlig natur, ca 15 HA jord og adgang til gode ture i skoven, hvor man kan hente inspiration og få klaret hjernen af hvis man går i stå midt i en opgave. Også meget velegnet til walk and talk møder med kunder.

Da jeg jo er lidt af en it nørd, bliver der styr på alle tekniske basisfaciliteter, web servere med mere.

Som noget særligt bliver der mulighed for at forene behovet for kontorfællesskab, med muligheden for at opstalde hest, med en god rabat til deltagere i kontorfællesskabet.

Jeg er ved at indrettet et moderne løsdriftssystem med plads til 25 heste, som bliver klar inden vinter. Der er ca 1000 meter over marken til de store skove omkring Gyldenløveshøj og Skjoldnæsholm med rigtig gode ridemuligheder.

Allerede nu har jeg plads til flere heste på sommerfold.

Så bor du omkring midtsjælland, eller synes du det er sjovere at køre modsat myldretidstrafikken så er det måske noget for dig.

mvh

Henrik Bundgaard

Bundgaard IT

Stestrup Old 27

4360 Kirke Eskilstrup

Tel 59162000 / 40723836

Fax 59162002

mailto:henrik@bundgaard-it.dk

www.bundgaard-it.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)