Hej, jeg er helt ny i branchen og har undersoegt lidt forskelligt om Import. jeg ville gerne vide om det altid kan betale sig at betale et speditoerfirma til at fragte ens varer eller om det kommer an paa stoerelse og maengde af ting man importere, og maaske hvor man bor henne i DK? herude fra(Indien) er det meget billigt at sende sine ting via posthuset og direkte til ens bopael, men er der ogsaa regler for om det er lovligt i forhold til hvis man er importregistreret osv? plus er der nogen der kender de specifikke regler for at opbevare importerede varer i egen lejlighed inden vidersalg eller om man skal have et lager et sted? jeg taenker paa som grossist. haaber det giver mening :) Hilsen Tobias |
Hvis du sender knappenåle så er posthuset nok den oplagte idé ved større mængder vil kurer og speditører nok være svære at komme udenom.
Da du ikke rigtig nævner varer eller mængder, så er det rigtig svært at hjælp....
Du kan roligt opbevare varer i din lejlighed, men det villke være smart at holde styr på hvad du har på lager/lagerværdi
/