Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger En Agent i Kina Til Import ....

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er..

Vi har besluttet os for at importere sko, tøj, smykker, tasker mv fra Kina og søger nu efter en agent som er bosiddende i Kina og kan hjælpe os med følgende punkter:

- Finde de rette leverandører

- Teste kvalitet

- Forhandle prisen

- Få dem sendt afsted til os

Hvis der er nogen som kan hjælpe så skriv en PM og vi vil være meget taknemmelige..

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Onelo

Hvis du klikker på min profil og kigger på mit Amino-netværk, finder du Natacha Nielsen. Hun kan måske hjælpe dig. Jeg  har ikke selv benyttet mig af hendes service og hun har ikke været aktiv herinde i et par måneder, men prøv at skriv til hende.

Held og lykke og finder du en god kontakt, som også har kendskab til andre produktgrupper, må du gerne sige til/skrive til mig.

Michael

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Vi tager kontakt til hende, og håber at hun stadig er aktiv ..

Ellers andre som har kendskab til nogen agenter i Kina de kan hjælpe med ??

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Onelo,

det kan vi godt hjælpe dig med, men er ikke agenter, dvs at vi hjlæper dig til at købe ind direkte ved leverandøren på egen hånd. Du kan læse om vores kompetencer indenfor mode, accessories og brugskunst på www.plus7.dk eller du kan finde video-inspiration på www.facebook.com/itspassiondarling

send meget gerne en mail med flere oplysninger på info@plus7.dk, så finder vi en leverandør der kan hjælpe.

de bedste hilsner

Heidi / Plus 7

Fra Zhejiang China
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Onelo,

We provide professional service for sourcing products from China. We have two purchasing offices based in China and one sales office in Europe. We aim to make your Chinese products sourcing at the lowest cost available. We have rich experience in working together with Nordic companies.

 

 Our service item including:

√ Suppliers and factories searching

√ Trade fair visiting

√ Factory audit and production inspection

√ Sample ordering

√ Quality controlling

√ Purchasing order tracking and managing

 

Why you choose us? 

√ A honest team is composed of Danish and Chinese

 

√ Specialize in Negotiating.

You do not need to worry about the language barrier and culture difference. We have staffs that can speak and understand Chinese, English and Danish.

 

√We are able to find all suitable suppliers according to your products requirement. We specialize in electronics, furniture, baby products, and solar energy. We have good relationship with suppliers from those fields.

 

√  Beside the big quantity order, we also deal with small quantity purchases (Even below $10,000).

 

√ Find the reasonable price shipment for your order and ensure your products arrive safely.

 

√ Excellent after-order service, we help with protecting your products warranty.

 

A professional China sourcing agent focusing on service and support, we are honest and direct in our approach that you can rely on.

 

Require of service information, please email us at : Xuqing667@gmail.com

 

Best regards,

 

Qing Xu

Sourcing/QC/Logistics/Customer-made packaging service/...owned by Danish and Chinese   www.kinasourcing.com

Fra Dyssegård
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Clubkina Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Onelo

Gå ind på www.clubkina.dk, måske kan vi hjælpe dig:-)

Med venlig hilsen

Shu

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke haft held med Kina og jeg kan tilbyde dig forespurgte service med produktion på Madagskar. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger med i tråden her

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)