Jeg kan desvæære ikke svare på alle dine spørgsmål, men jeg ved HVOR du kan holde det:-)
I Århus C:-) Jeg er massør og skal til afholde uddannelser og kurser inden for massage mm. Jeg flytter lokaler den 1 april, og har derefter et ret stor undervisningslokale til rådighed, som jeg ikke skal bruge hele tiden:-)
Hvis du kunne have interesse i at leje lokalet på time/dagsbasis er du velkommen til at skrive til mig på kontakt@skaarup-massage.dk, så finder vi en god pris til dig:-)
Uddannelses- & Kursus Center for massører, wellness, fitness www.krop-kuc.dk
Har du forhørt dig hos dine lokale oplysningsforebund om du kan blive underviser der? AOF,LOF mfl.
De udbyder forskellige kursen, har lokalerne og såtr for annoncering mm.
Jo de tanker har jeg gjort mig. De holder bare vinterferie p.t.. Og vidste ikke hvor meget de stod for ift annoncering osv. Men det er absolut en mulighed, især til at starte på. Tak!
I Århus C:-) Jeg er massør og skal til afholde uddannelser og kurser inden for massage mm. Jeg flytter lokaler den 1 april, og har derefter et ret stor undervisningslokale til rådighed, som jeg ikke skal bruge hele tiden:-)
Tak for tilbuddet!
Det er desværre for langt væk p.t. :-) Men hvis jeg må spørge, hvad har du gjort for at begynde at undervise selvstændigt? Bare lejet et lokale og annonceret?
Er det ik bare om leje et stort lokale og så reklamere for kurset ?
Det er det jeg tænkte :-) Ville egentlig bare høre om der var nogle konkrete regler/udfordringer, inden for kursusafholdelse, som jeg skal tage stilling til først, eller om jeg bare kan banke et kursus op
Jeg har netop startet min egen virksomhed hvor vi tilbyder online kurser. Vores WordPress kursus er lavet vha. et online system, hvor kurset foregår og man køber sig adgang til. Det er okay at sætte op, hvis du har teknisk forståelse.
Du skal momsregistreres hvis du vil udbyde online kurser, da du skal tage imod kreditkort, hvor der SKAL bruges et CVR nr. Så derfor vil jeg anbefale dig at få ansøgt om et CVR nr. Det er faktisk ret dejligt at få det skilt ad. Ansøg her.
Det sidste spørgsmål er meget ukonkret. Du skal være velkommen til at sende mig en mail på jonasdonbaek@gmail.com!