Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor/hvordan udbyder jeg et kursus

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne udbyde et kursus a'la IT for begyndere.

• Hvordan og hvor afholder man sådan et kursus?
  • Skal jeg momsregistreres?
  • Hvordan er loven, skal man registreres et specielt sted/have specielle tilladelser?

Jeg ved der er mange spørgsmål i indlægget, jeg starter på en frisk og aner intet :-)

Vh Tim

Fra Århus C
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:39

Hej:-)

Jeg kan desvæære ikke svare på alle dine spørgsmål, men jeg ved HVOR du kan holde det:-)

I Århus C:-) Jeg er massør og skal til afholde uddannelser og kurser inden for massage mm. Jeg flytter lokaler den 1 april, og har derefter et ret stor undervisningslokale til rådighed, som jeg ikke skal bruge hele tiden:-)

Hvis du kunne have interesse i at leje lokalet på time/dagsbasis er du velkommen til at skrive til mig på kontakt@skaarup-massage.dk, så finder vi en god pris til dig:-)

Uddannelses- & Kursus Center for massører, wellness, fitness www.krop-kuc.dk

Nu også med Webshop se WEBE.DK

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42

Hvem henvender kurset sig til?

MvH

Peter

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 23:21

Har du forhørt dig hos dine lokale oplysningsforebund om du kan blive underviser der? AOF,LOF mfl.

De udbyder forskellige kursen, har lokalerne og såtr for annoncering mm.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 23:49
Er det ik bare om leje et stort lokale og så reklamere for kurset ?
Tilmeldt 14. Feb 12
Skrevet kl. 09:01

Peter - Revisor:

Hvem henvender kurset sig til?

MvH

Peter

Til at starte med nok forholdsvis ældre mennesker i Slagelse

Tilmeldt 14. Feb 12
Skrevet kl. 09:12

Jens Dam:

Har du forhørt dig hos dine lokale oplysningsforebund om du kan blive underviser der? AOF,LOF mfl.

De udbyder forskellige kursen, har lokalerne og såtr for annoncering mm.

Jo de tanker har jeg gjort mig. De holder bare vinterferie p.t.. Og vidste ikke hvor meget de stod for ift annoncering osv. Men det er absolut en mulighed, især til at starte på. Tak!

Tilmeldt 14. Feb 12
Skrevet kl. 09:16

mariasoerensen:
I Århus C:-) Jeg er massør og skal til afholde uddannelser og kurser inden for massage mm. Jeg flytter lokaler den 1 april, og har derefter et ret stor undervisningslokale til rådighed, som jeg ikke skal bruge hele tiden:-)

Tak for tilbuddet!

Det er desværre for langt væk p.t. :-) Men hvis jeg må spørge, hvad har du gjort for at begynde at undervise selvstændigt? Bare lejet et lokale og annonceret?

Vh Tim

Tilmeldt 14. Feb 12
Skrevet kl. 09:22

SmykkePosen.dk:
Er det ik bare om leje et stort lokale og så reklamere for kurset ?

Det er det jeg tænkte :-) Ville egentlig bare høre om der var nogle konkrete regler/udfordringer, inden for kursusafholdelse, som jeg skal tage stilling til først, eller om jeg bare kan banke et kursus op

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 14:20

Hej Tim! 

Jeg har netop startet min egen virksomhed hvor vi tilbyder online kurser. Vores WordPress kursus er lavet vha. et online system, hvor kurset foregår og man køber sig adgang til. Det er okay at sætte op, hvis du har teknisk forståelse. 

Du skal momsregistreres hvis du vil udbyde online kurser, da du skal tage imod kreditkort, hvor der SKAL bruges et CVR nr. Så derfor vil jeg anbefale dig at få ansøgt om et CVR nr. Det er faktisk ret dejligt at få det skilt ad. Ansøg her

Det sidste spørgsmål er meget ukonkret. Du skal være velkommen til at sende mig en mail på jonasdonbaek@gmail.com! 

Held og lykke! 

Venlig hilsen 

Jonas Donbæk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)