I har sikkert allerede set nogle af de jokes der kører rundt på nettet af denne slags, og tænkte at jeg lige ville lave min egen om iværksættere her til fyraften :) |
Alle stjerner i verden
I har sikkert allerede set nogle af de jokes der kører rundt på nettet af denne slags, og tænkte at jeg lige ville lave min egen om iværksættere her til fyraften :) |
gode billeder alle min i min familie ved hvad jeg laver sider hele dagen når spiser eller rejser frem tilbage træning og slapper af er jeg på amino.dk eller andre steder på internet svare mails med mere danser pole dans 10 timer om ugen går til ballet dans 1 time ugen og zumba dans arbejder som stripper i weekend og måske osse en gang imellem om hverdag ingen hemmeligheder fra mig af
|
Hmm. Den der vil jeg dog ikke give dig ret i. Min familie tror jeg gamer, mine venner tror jeg tjener kassen, og i virkeligheden sidder jeg på amino, og venter på den perfekte ide.. Damn |
Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!
Jeg modtager gerne karakter :)
haha, ja vi håber alle på det femte billede :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Den perfekte ide? :) sikker du ikke ikke bare venter noget solid eksekvering? De tryller ofte mere end verdens bedste ide :) |
Dbh. Yngvi
Jeg tillader mig lige at hive den her op inden middagsmad til noget, en del af os burde kunne nikke genkendende til: |
den er rigtig god og godt stillet op. Forstår bare ikke du har en pige i "what my parents think i do" når du har en mand i alle de andre ;-) hehe |
Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!
Jeg modtager gerne karakter :)