Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt tøjmærke hvad synes i ang hjemmeside/markedsføring

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at det ville være en god ide at hyre en kendt person i jeres målgruppe, til at bære jeres tøj, ved et eller andet arrangement, få personen til at nævne navnet på jeres mærke osv.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 20:49

Jamen f.eks. har min onkel, webshoppen www.lystfisk.dk , Jeg hjalp ham optimere websitet, nu ligger der over 50 produkter på forsiden, og det har boostet salget helt vildt.

På mange af de webshops jeg har været med til at lave, har vi f.eks. hentet 10 produkter ind på forsiden, evt i en "slider" for at spare plads, men det jo ligesom at gå ind i en forretning, der skal være varer på hylderne ;)

PM. hvis du vil have links til referencer.

Jeg sidder pt. med en anden tøjbutik, og skal hjælpe dem, idet, vi ikke har lavet deres webshop, kan vi ikke optimere den, og derfor har vi valgt at bruge adwords.

Facebook,  et rigtigt godt sted for webbutikker, der handler med tøj! Så det skal i da benytte jer af, og det kan alle finde ud af :) Jeg vil dog også anbefale, f.eks. en "banner" annonce, på f.eks. trendsales.. den koster ca 7k men vil give shoppen en kickstart.. Så skal i selvfølgelig også lige have designet den.

Ja, man skal ikke tage munden for fuld, derfor anbefaler vi også altid kunder en version 1. da en webshop med alle drømme funktionerne, let kan ende op i 100k eller derover. Man skal bare passe på, få en fastpris på din opgave og søg for at få en god kravsspecifikation.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:01

Lundsby
Det bliver web i starten(trendsales+egen side) og så satser vi at komme ud i butikker efterfølgende.
Dvs. når vi kommer i butikker lukker vi for TS salg.
Vi har tænkt over butikker i starten men da det er mere tidskrævende og ikke råd til en tøj agent. Tøj salg på net bliver som bijob i starten. Men igen satser på hurtig det bliver fuldtid.
Jeg har det sådan ang webshop og fysisk handel og det er at butikkerne stille og roligt har vænnet sig til at man har en webshop. Sådan er det i i hvert fald i smykke branchen hvor jeg arbejder nu. De fleste leverandør kører med webhandel. Og det har vi lært at leve med.

På websiden satser vi både på gode produkt billeder samt catwalk video.
Takker for dine 5cent det vil bliver brugt fuld ud ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Skrevet kl. 22:58

¨Daniel
Nu det sådan at vi i starten kommer til at ha hele ca. 50forskellige designs. +-
Vi starter småt.
Den der med slide har jeg også snakket med min webdesigner om.
Det kommer til at være sådan agtig:
http://livedemo00.template-help.com/prestashop_35651/
Og så med lille slide i bunden. med få produkter.
Men forstår ikke hvorfor du snakket om 100k webshop det lyder helt vild i mine øre.
Men igen kan være det mig der er forkert på den.

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 23:02

Jeg har altid samme synsvinkel på nyopstartede webshop tøjbutikker.

Hvorfor skulle I skille jer ud fra andre lignende webshops, som sælger tøj?

Jeg synes personligt ikke at man skal lave en "Om os" fane i menuen, når man skal sælge produkter som jeres. Det er mere tilegnet til webdesignere, frisører og andet, da man skal knytte et personligt forhold til kunden, så det ville jeg helt klart droppe :-)

Held og lykke med det - Jannick Joel

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Skrevet kl. 23:29

Vi bliver nød til at skille os lidt ud da vi ikke kommer til at ha mange vare som mange andre web tøjbutikker har. Som de bestiller ved kina som har ikke noget med Eget design at gøre.
Det her er eget design og Navnet skal markedsføres. Så det tænker vi at det bliver det gjort ved hjælp af fx. "Om os" fanen. Vi skal gøre os lidt interessante i starten.

I øvrigt kan man se at det er efterspurgt hendes tøj på trendsales efter hun stoppede med at sy selv ;) Og det er ikke første indlæg hvor de søger hende.
http://magazine.trendsales.dk/debates/debate?id=67085 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 13:10

Det også okay, at starte småt :)

Mht. pris på 100k.. Det svare jo til lidt over 100 timer. Og det er umiddelbart ikke engang en måneds arbejde. (160 timer). Jeg ved godt man få en samlet pris og en typisk webshop som vi levere ligger omkring de 35 -50 k. Men hvis det skal være gennemarbejdet om der skal tages højde for alt, kan man let komme over de 100k.

Bare for at give et eksempel:

Webdesign (Flot og gennemarbejdet): 10 - 30 timer (Forside, produktsider, checkout, kurv og e-mail skabeloner).
Bygning af template til f.eks. presta eller magento(HTML, CSS): 25 timer
- Herunder, optimering til alle gængse browsere (IE7, IE8, IE9, safari, chrome, firefox, opera)
Mobil template + mobil design: 20 timer.
F.eks. Specialprogrammering: 10 - 30 timer (CMS til Magento, eller video på produkt, eller print til pdf, eller download af pdf).
SEO optimering af webshop(on-page): 10 - 15 timer
Opsætning af adwords: 10 Timer

Hertil kommer møder og rådgivning, samt undervisning i systemet, hvilket sagtens sammelagt kan løbe op i 10 - 20 timer.

Som du kan se er der nok der kan tage tid, det er selvfølgelig blot estimater.. Og jeg har nok smurt lidt på for at understrege min pointe.. skal det gøres ordenligt, skal der tages højde for alt muligt..

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)