Jeg tror at det ville være en god ide at hyre en kendt person i jeres målgruppe, til at bære jeres tøj, ved et eller andet arrangement, få personen til at nævne navnet på jeres mærke osv. |
Jamen f.eks. har min onkel, webshoppen www.lystfisk.dk , Jeg hjalp ham optimere websitet, nu ligger der over 50 produkter på forsiden, og det har boostet salget helt vildt.
På mange af de webshops jeg har været med til at lave, har vi f.eks. hentet 10 produkter ind på forsiden, evt i en "slider" for at spare plads, men det jo ligesom at gå ind i en forretning, der skal være varer på hylderne ;)
PM. hvis du vil have links til referencer.
Jeg sidder pt. med en anden tøjbutik, og skal hjælpe dem, idet, vi ikke har lavet deres webshop, kan vi ikke optimere den, og derfor har vi valgt at bruge adwords.
Facebook, et rigtigt godt sted for webbutikker, der handler med tøj! Så det skal i da benytte jer af, og det kan alle finde ud af :) Jeg vil dog også anbefale, f.eks. en "banner" annonce, på f.eks. trendsales.. den koster ca 7k men vil give shoppen en kickstart.. Så skal i selvfølgelig også lige have designet den.
Ja, man skal ikke tage munden for fuld, derfor anbefaler vi også altid kunder en version 1. da en webshop med alle drømme funktionerne, let kan ende op i 100k eller derover. Man skal bare passe på, få en fastpris på din opgave og søg for at få en god kravsspecifikation.