HEJ Alle sammen nu er mit postkasse eventyr slut og det er gået godt, Jeg har i hvertilflad plus tal på bundlinien. det har har været sjovt at prøve kræfter med det at være selvstændig. og jeg har lært nogle ting. men som alle jo vidste så var det jo kun i en begrænset periode,at folk skulle have postkasser op og jeg har derfor besluttet at holde med det. Nu har jeg imellemtiden gået og tænkt på noget andet ...... Jeg kunne tænke mig at tilbyde min arbejdskraft på timebasis (freelance) til store og små virksomheder inden for industri, håndværk,byggebranchen og transport (alt på nær kontor og butik) med speciale i rustfastkleinsmed-branchen (da jeg er udlært rustfast kleinsmed) I princippet er jeg ligeglad hvad jeg laver, hvis jeg bare tjener penge, og syntes iøvrigt det er spændende når der sker noget nyt. Havde tænkt på at stykke en email sammen med et tilbud, og ved ikke helt hvordan jeg skal sætte det op, nogle forslag ? Dennne email skal jeg kunne sende til relevante virksomheder. Iøvrigt har jeg også mit eget lille værksted , hvor det kunne være en mulighed at tage f.eks svejseopgaver i partier eller montage arbejde hen til. Kan det lade sig gøre tror du, ko med din mening, både godt og skidt jeg sorterer selv. mvh jacksonfive |
Var der ikke nogle som svaret på det samme indlæg som du også har oprettet i dag. ????
Hvad er det i tror i for ud af dobbel indlæg. I ved godt at det ikke hjælper jer på søge optimering på google.