tænkt på at starte IT Firma?
Tilmeldt 27. Jul 08
kasper246
Skrevet
13-02-2012 kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej.
Jeg har gået og tænkt på at starte et IT firma. jeg tænkt på der må da være mange mennesker som ikke kan finde ud af ,opsætning af nætværk, NemID , & e-mail, anti-software , opdatering af computeren, tv installation/opsætning, valg af computer,mm. og hjælp til at finde ud af hvordan man bruger computeren/nemid eller noget andet...
har fundet på et navnet :) Grønberg IT God Service - Grønne Priser
på forhånd tak
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Det lyder da fint. Hvis du har målgruppen og potentielle kunder (som det lyder som om du har) så er det da bare med at komme i gang.
Dog ved jeg ikke helt hvad hensigten er med dette indlæg , da der ikke er nogen reelle spørgsmål. Er det bare input du søger? :)
... rimeligt langt navn by the way. Kunne det ikke laves mindre? Eventuelt bare Grønberg IT.
Svar
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
FBT
Skrevet
13-02-2012 kl. 19:45
Svar
Det lyder fint. Der er brug for nogen der kan hjælpe fru mortensen.
Men kan bare ikke se hvorfor de lige præcis skal få dig til det, når de fleste potentielle kunder har en anden kontakt der kan klare det gratis?
Svar
Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Hej
Ideen er god med support til private kunder, jeg tror du har svært ved at kunne leve af det koncept. Privatkunder er ikke så nemme at få penge ud af. Er det et hobby projekt, så klø bare på, så er indtjeningen hellere ikke så vigtig. Hvad er en grøn pris ? Når jeg hører grøn pris tænker jeg miljø, hvor kommer det ind i IT support ?
Svar
Tilmeldt 27. Jul 08
kasper246
Skrevet
13-02-2012 kl. 20:07
Svar
bare lidt input og navnet er Grønberg IT det var bare med et slogan
Svar
Tilmeldt 27. Jul 08
kasper246
Skrevet
13-02-2012 kl. 20:12
Svar
ja grøn pris tænkt jeg skulle høre lidt samme med firma navn, billigt :)
Svar