Jeg har for nyligt oprettet min første affiliate side, og har lige nu to partnerprogrammer kørende. Jeg har fra den 3 februar frem til i dag, modtaget 0,5 kr hver aften via det ene partner program (1 klik = 0,5kr )
Det mærkelige er, at jeg kan se på analytics, at jeg har haft 4 besøgende d. 10 februar, men ellers har der ikke været noget. Hvordan kan det være, at jeg stadig får penge på trods af, at der ingen besøgende er?
Hver dag er der en der klikker på mit ene link, og jeg tjener 0,5kr, men ifølge analytics har jeg i løbet af 30 dage, kun haft 4 besøgende fordelt på tre dage. Trods dette har jeg ca. 13 dage i træk modtaget et klik hver dag. Hver dag omkring klokken 22-24
Du skal tænke på at analytic kun tæller besøgende med, hvor når de går ind på et site, når at loade analytics koden. Så sørg for at sætte analytics i headeren, da hvis en besøgende har en langsom forbindelse, og går væk fra siden inden den er færdig liadet og din analyics er i bundrn, vil analytics ikke havde set den besøgende. For vrøvlet skrevet:)
Jeg har lige installeret pluginet også, og jeg TROR det virker fint nok. Jeg sidder lige og venter på at der kommer en besøgende forbi min hjemmeside så jeg kan se om den har registreret det :o).
Jeg indtastede kun min UC kode, og så regner jeg med den selv sætter den store HTML kode i headeren :o).