Har ingen af os, det var et legalt spørgsmål som nogen åbenbart ikke kan forstå :). |
IQmedier nede?
Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com
|
Dennis: Der er en hel del lovgivning om at påstå eller så tvivl om et selskabs mulige konkurs. Derfor valgte jeg at ændre i din overskrift, da dit spørgsmål som allerede nævnt kunne have været besvaret ved et simpelt telefonopkald. At du sidder i Spanien forhindrer dig ikke i at bruge nettet, kan jeg se. Så kan du vel også ringe. Du har fuldstændigt ret i, at et forum som dette er til for at hjælpe hinanden. Mit spørgsmål til dig er derfor: Hvilken hjælp er det, at du skriver i dit indlægs titel, om firmaet er konkurs eller bare nede? Ville det ikke have været mere fair blot at spørge, om nogen vidste, hvorfor de er nede - når du nu ikke vil ringe og spørge dem? Jeg har ingen aktier i IQMedier - men det skal ikke forhindre mig at mene, at det må ualmindeligt ubehageligt at se en sidetitel i Google om: Er IQMedier nede eller konkurs?". Jeg tror, at du kunne have fået svar på dit spørgsmål også uden at have skrevet konkurs. Og ja: Dit spørgsmål er sandsynligvis legalt (jeg er ikke jurist, så jeg ved ikke, om insinuationen om konkurs er lovlig eller ej), men det var ikke en hverken fair eller lødig overskrift på et forum, som du ved indekseres lynhurtigt. |
Det er jeg slet ikke enig i. Jeg prøvede lige at Google "IQ Media", og der ligger denne tråd nr. 11. Dvs. tæt på side 1. Heldigvis med den nye overskrift. Jeg kan ikke se det fair i at overskriften skulle have heddet noget med konkurs, da det sandsynligvis ville kunne skade deres forretning eftersom de ikke er konkurs. Hvordan ville du have det med at en søgning på E-mazing (som jeg formoder du har en andel i), resulterede i et side 1 resultat på Google der ser nogenlunde sådan ud: E-Mazing nede eller konkurs?Personligt ville jeg ikke synes det var særligt rart hvis det ikke var tilfældet. Og jeg ville sætte pris på at der er nogen der har den "specielle holdning" som Rosenstand har, således at søgeresultatet kun var: E-mazing nede? |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Er helt enig med Dennis ! Det er dårlig stil og manglende kommunikation fra deres side at de ikke informerer deres publishere omkring at de er nede så vi ikke går og tror at de laver en Adfair 2.0 Har 2 gange prøvet at ringe i dag og skrevet til flere af medarbejderne på mail uden respons, hvilket for mig er lig med manglende respekt og ugler i mosen. Så kan sagtens forstå at diverse publishere har nerverne uden på tøjet da der var nogen der tabte penge på Adfair.. Og kender flere netværk som hænger med røven uden at ville nævne navne fordi det bliver vel også bare misforstået ;-) Så Dennis, kan fuldt ud følge dig og mine tanker var nøjagtig de samme som dine og når man ikke vender tilbage på tlf og mail tænker jeg også KONKURS !!!!!!!!!!!!!!!!! |
Jeg har ringet til dem 2 gange i løbet af mandagen. Begge gange blev telefonen besvaret efter 1-2 ring. Måske ringer du på et forkert nummer? Men jeg er 100% enig i, at de burde sende en mail ud med en status - det er for dårligt, at de ikke gør det. |
Nogle som benytter Twitter kan være der står noget der ? |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
At der ikke sendes oplysninger ud til deres kunder/partner er meget dårlig firma politik og kan kun tolkes som om noget er meget galt. Specielt set i lyset af at de har været nede i et døgn nu. Lidt øv da jeg var i gang med min første kampagne som nu er sat i bero... Om man bruger det ene eller andet ord er komplet ligegyldigt det positive er, at der her kom en tråd der belyste lidt da det dagen igennem jo ikke har været muligt at finde info eller svar fra hovedet selv... |
Hej Dennis, Som alle Aminos andre superbrugere har Thomas mulighed for at rette fejlagtige overskrifter. Vi redigere ikke andres indlæg, med mindre de strider mod Aminos regler, så kan vi (moderatorer) reagere ved at slette dele af indlæg, eller hele indlæg. Hvis ikke Thomas havde rettet overskriften, så havde jeg gjort det. Derudover så er dit indlæg blevet anmeldt for at overtræde Aminos regler om ikke at hænge personer eller virksomheder ud, dit indlæg er klart over grænsen, men jeg mener at responsen i tråden har gjort at tråden i sig selv kan blive stående pt. /Brian |