Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man miste retten til et domain?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Nu ligger det faktisk sådan at jeg ligger inde med et domain som heder megablocks.dk.

Nu vil jeg lige høre om Megablocks kan gøre krav på dette domain? De har intet foretaget sig endnu. Men jeg læser bare alle disse indlæg og bliver lidt i tvivl omkring dette?

Det kan jo ikke betale sig at have det domain, hvis jeg alligevel mister det hvis de nu synes de vil have det.

Mvh.

Remy

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:20
Det kommer an på og du købte det før der var noget som hed det.. Hvis du har købt det efter at de har lavet deres firma, kan du godt opgive det, men hvis du købte det før de oprettede deres firma, så har du retten til det.
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:36
Hvilken side har de der Megablocks ?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:46
Magle, det er desværre ikke helt så enkelt :)
Det har mere at gøre med hvem der har vundet hævd på navnet. Hvis Megablocks i dag er et veletableret varenavn (hvilket jeg ikke ved), og remydk''s domæne er "ubrugt" af ham, så vil de næsten helt sikkert kunne få domænet taget fra ham.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:27
Dato: 13-05-2007 15:46:05 Forfatter: Mikkel deMib Magle, det er desværre ikke helt så enkelt :)
Det har mere at gøre med hvem der har vundet hævd på navnet. Hvis Megablocks i dag er et veletableret varenavn (hvilket jeg ikke ved), og remydk''s domæne er ''ubrugt'' af ham, så vil de næsten helt sikkert kunne få domænet taget fra ham.

Sorry.. jeg beklager min uvidenhed på netop dette område..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)