Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på www.bonusodds.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Min pointe var at de eneste elementer jeg kan se der har værdi for brugerne på sådan en side er analyserne, folk vil jo ind på din side for at tjene penge :)

Jeg har gjort det den anden vej rundt, lavet en lukket facebook gruppe hvor jeg smider tips ind. Små 14 dage har skabt 60 medlemmer via mund til mund metoden ved gode resultater, det var eventuelt en måde du kunne gøre det på. Når du så når en tilstrækkelig stor base af folk kan du så overføre dem til din side og så har du en fin trafik. Mit problem er så at jeg ikke har styr på SEO og Adsense, men det må komme hen af vejen mens jeg laver mig en større base på facebook :)

Facebook er hurtigere til at connecte, så måske det var en måde at få folks øjne op for dit "produkt" :)

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 17:23

Jeg er skam i fuld gang den vej rundt også: http://www.facebook.com/#!/groups/180470995392672/

Jeg tror også som dig på at der er store muligheder i dette. Hvis man er standhaftig i starten og en del nye medlemmer kan det lige pludselig brede sig hurtigt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:15

titlen på siden til google slut af med jeres domæne navn og uden www vis det skal være i titlen den plads skal udnyttes ideelt

teksten de fleste steder er næsten umulig at læse på en 11 skærm da det er størrelse 8 i har brug brug det normale 11 eller 12 det gør teksten lettere at læse.

kontakt jer vis haves cvr nummer sæt det på siden det skaber troværdighed over siden og adresse info hvem er i

jeg er ikke odds spiller men skriv løs om tips og lav gerne en odds beregner barometer der siger denne uges top spiller og vinder vis der er nogle der vinder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)