Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på www.bonusodds.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg vil rigtig gerne modtage konstruktiv feedback på mit site www.bonusodds.dk .

Jeg vil rigtig gerne videreudvikle siden, og er hvis jeg skal være helt ærlig ikke 100 % tilfreds med dens nuværende niveau. Samtidig er jeg kørt lidt fast med hensyn til at finde tiltag der kan forbedre siden.

Derfor vil jeg meget gerne høre hvordan jeg kan gøre siden endnu mere atraktiv for de besøgende. Her tænker jeg både indholdsmæssigt, altså gode idéer til hvad der kunne være interessant for min målgruppe. Men også designmæssigt vil jeg gerne have nogle forslag til hvad der kunne forbedre siden.

Alt modtages - ris og ros eller måske gode idéer :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:59

Hvis du har et CVR nummer så smid det på.

Få et favicon

Det ser underligt ud at odds samling er i 2 ord i navigationsbaren

Links væk fra siden skal åbne som nyt vindue eller i ny fane

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 14:59

Designet er måske mindre kønt, men idéen og indholdet er fedt nok.

Kunne lavet bedre, men kan det altid. Ved ikke hvor længe i har været oppe osv. Så kan ikke bedømme om det er v.1 :)

Ville nok lave et lidt mere spil inspireret design, så de får følelsen af netop det :).

http://www.bonusodds.dk/oddssammenligning Der er fejl på den i forhold til indhold og side :).

Håber det hjalp.

Online Entreprenør - www.fasto.co

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:21

Nu har jeg selv sådan et site, men jeg ville da på det skarpeste anbefale dig ikke at bruge det der oddssammenligning fra Betbrain og livescore modulet....de to "plugins" bruger jo deres egne affiliate links, så du bruger faktisk sideplads på at refere folk til andre affiliates!

Plus de fleste jo nok sammenligner odds og ser livescore andre steder, så måske burde du fokusere på hvad du faktisk selv kan tilbyde.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 15:36

Tak for feedback indtil videre. Lige et par hurtige kommentarer.

Mht. til Betbrain er det fordelt 50/50 med affiliatelinks. Dvs. 50 % af de links der vises er mine egne. Jeg er dog ikke helt tilfreds med måden det er integreret på så måske det står for fald.

Det samme gælder sådan set med livescore, her er jeg heller ikke 100 % tildreds, og tag bare tvguiden med for den sags skyld. Selvfølgelig kan man oprette flere spil - dagens bombe, dagens system etc. Men ud over det har jeg ikke de vilde idéer til nyt indhold. Måske nogen af jer har et guldkorn eller to..... ;-)

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:38

Kristoffer Broholm:

Nu har jeg selv sådan et site, men jeg ville da på det skarpeste anbefale dig ikke at bruge det der oddssammenligning fra Betbrain og livescore modulet....de to "plugins" bruger jo deres egne affiliate links, så du bruger faktisk sideplads på at refere folk til andre affiliates!

Plus de fleste jo nok sammenligner odds og ser livescore andre steder, så måske burde du fokusere på hvad du faktisk selv kan tilbyde.

Det er ikke korrekt. Løsningen fra Betbrain er både med hans og med Betbrains links - eller, det tilbyder de ihf,

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 16:01

Stubbe Buchwald:

Kristoffer Broholm:

Det er ikke korrekt. Løsningen fra Betbrain er både med hans og med Betbrains links - eller, det tilbyder de ihf,

Mvh. Stubbe Buchwald

Det er efter min mening stadig en meget ringe løsning at dele affiliateplads. Designmæssigt passer det jo heller ikke særlig godt ind.

Men jeg tilbyder bare min mening, det er jo op til jer om i vil bruge det eller ej.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 16:02

Og lige en hurtig tilføjelse: Der er jo ikke noget indhold på siden? Det er I hvert fald noget som trækker rigtig meget ned i min vurdering.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 16:11

Problemet er jo at som better vil du jo have noget værdi ud af at besøge din side, jeg kan ikke rigtig se hvad der tilføjer værdi til side fremfor andre udover dine analyser. Jeg står selv på samme sted som dig, jeg tror simpelthen ikke folk vil bruge livescore, sammenligning, bonus osv. når der findes så gode alternativer allerede idag. Jeg tror der skal stor volume til før livescore og sammenligning kan retfærdiggøres, men så er du oppe mod betxpert og spilxperten. 

Eneste metoden jeg kan se er at differentiere dig selv via dine analyser, du skal tilbyde nogle tips der kan give brugerne overskud. Så jeg tror du skal satse på at vinkle siden mere over mod analyser og spilforslag fremfor bonus og sådan. Det er ihvertlfald den vej jeg ser størst potentiale i.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 16:11

Er godt klar over at der mangler indhold. Men min pointe var også at få forslag til hvilke nye elementer man kunne tilføje ;-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)