Jeg har lige oprettet en hjemmesidewww.roiplus100.blogspot.com, i den forbindelse ville jeg have koblet adsense på siden. Jeg tilføjede derfor en konto og afventede godkendelse, nu kan jeg imidlertidig se at den er blevet afvist. Er der nogen af jer der har erfaring med det?
Er det fordi at siden ikke har fået nogen besøgende endnu eller hvor skal grunden findes?
Hvis du først opbygger relevant indhold og dermed tiltrækker trafik af høj kvalitet, så vil Googles annoncører også have en interesse i at annoncere på din side.
Lige nu har du intet at tilbyde Googles annoncører - og derfor har Google ingen interesse i at godkende dig.
Jeg troede faktisk at man bare kunne starte op i det små, uden stor trafik til at skabe med men at det så kunne blive større løbende, jeg må dog igang med artikler derinde kan jeg se.
Har du nogle retningslinjer for hvornår jeg kan begynde at overveje Adsense igen ?
Antallet af besøgende på dit website er ikke afgørende.
Derimod er mængden og kvaliteten af dit indhold afgørende. (At der så også er en klar kobling mellem kvalitetsindhold og mængden af besøgende er så en anden historie).
Google har - med god grund - hævet deres minimumskrav. Jeg kender dog ikke grænsen, men hvis jeg var dig, så ville jeg glemme alt om AdSense i første omgang og i stedet fokusere på at øge antallet af besøgende (læs: giv dem godt indhold).
Når du så har måske 20-30 unikke besøgende om dagen, så kan du ansøge igen - og så vil dine odds for godkendelse være bedre (ikke fordi du er nået op til et bestemt antal besøgende, men fordi det er svært at nå op på 20-30 unikke besøgende pr. dag, hvis du ikke har indhold af en vis kvalitet).