Hej med jer! Jeg tillader mig lig at prøve igen! Den 1/3 (måske før) lancerer jeg min facebookside "Lagersalg". I den forbindelse har jeg brug for folk der ligger inde med solide mærkevarer som ligger og "samler støv", som vi kan få skudt afsted til vaske ægte knaldtilbudspriser. Projektet fungerer som dropshipping, hvor jeg skaffer kunderne og i klarer shipping og betaling. - Eller rettere modtagelse af betaling. Hvad får vi ud af det? - Ja ret beset så får du mulighed for at realisere nogle varer som måske ikke lige var kommet afsted, både i små og store partier. Jeg tillader mig at tage 10 % af salgssummen, for administration af siden, arbejdet med at formidlekundeinformation og alle de andre småting der følger med. I første omgang vil jeg gerne have at kunderne på siden føler sig privilligeret og søger derfor i første omgang IKKE iPhonetilbehør, sugerør, kaffekopper og lignende. Skriv meget gerne her i tråden hvis du/vi kan hjælpe hinanden. Dbh Mads P.s. Jeg har pt direkte kontakt til 82 brugere (på 3 dage), men har selvfølgelig ambitioner om at "Lagersalg" skal være Dks største markedsplads...... På Facebook. P.p.s. Er du ikke allerede en del af siden, ville det være rart med din opbakning, i form af "like" og deling :-) |
Du skriver mærkevarer, skal det være luksusmærker og kendte mærker?