Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte WordPress hjemmeside fra et domæne til et andet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har haft et domæne til at ligge for sjov, for at lege lidt med wordpress. Nu har jeg så leget så meget, at min leg er blevet til en hel hjemmeside. Den er færdig, og jeg vil have den over på et nyt domæne. Men nu er jeg kommet i problemer - kan simpelthen ikke flytte hjemmesidens indhold over. Jeg HAR installeret wordpress på det nye domæne osv. men når jeg flytter tema osv over, så kommer der ingenting. Jeg har prøvet at fjerne alt indhold på ftp serveren, og erstatte med alt indhold fra den tidligere ftp server, men lige lidt hjælper det. Alle mine ændringer i temaet(fjernet comments, widgets, tekst, menu osv.), alle mine pages er væk, alle mine plugins er væk osv. men alligevel er mit logo, som jeg har sat ind i temaet bibeholdt.

Nogle der kan forklare mig dette? Og er det umuligt for mig, at flytte alt mit indhold fra et domæne til et andet? - og evt. lidt hvordan.. (har taget backup af den oprindelige hjemmeside)

Med venlig hilsen

Claus von Arenstorff

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 02:58

Du skal også flytte din MySQL database og rette oplysningerne i wp-config.php eller bare rette oplysningerne til den gamle database :)

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 05:50

Emil Stahl Pedersen:
Du skal også flytte din MySQL database og rette oplysningerne i wp-config.php eller bare rette oplysningerne til den gamle database :)

Præcis som han siger.

Da jeg gjorde det samme fik jeg også god hjælp fra denne side:
http://codex.wordpress.org/Moving_WordPress 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 09:04
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:00

Nu har jeg så forsøgt mig i dag, og med det resultat at:

Mit nye domæne er ikke aktivt

Jeg kan ikke logge på WordPress på det nye domæne (for koden er ændret på mystisk vis)

Min gamle side er totalt ødelagt

Jeg kan ikke logge på WordPress på det gamle domæne (for der er koden OGSÅ ændret på mystisk vis)

Når jeg går ind på min gamle side (www.side.dk/wp-admin/) bliver jeg redirected til den nye side, men kan ikke logge ind på nogen af dem. Og når jeg får password tilsendt min email skal jeg åbne en hjemmeside, hvor min browser kommer op med "Siden svarer ikke."

Jeg har dog fået taget en "backup" af min MySQL fil. Når jeg så prøver at ligge den ind på den nye side, siger den "#1044 - Access denied for user ", og har prøvet at gøre nøjagtigt som tutorials siger, for folk med #1044..

Nogle idéer til hvordan jeg enten kan genskabe min gamle side, eller få det nye helt på plads? Har backup af både MySQL filen og hele FTP-serveren som den var engang.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)