Hejsa. Jeg har haft et domæne til at ligge for sjov, for at lege lidt med wordpress. Nu har jeg så leget så meget, at min leg er blevet til en hel hjemmeside. Den er færdig, og jeg vil have den over på et nyt domæne. Men nu er jeg kommet i problemer - kan simpelthen ikke flytte hjemmesidens indhold over. Jeg HAR installeret wordpress på det nye domæne osv. men når jeg flytter tema osv over, så kommer der ingenting. Jeg har prøvet at fjerne alt indhold på ftp serveren, og erstatte med alt indhold fra den tidligere ftp server, men lige lidt hjælper det. Alle mine ændringer i temaet(fjernet comments, widgets, tekst, menu osv.), alle mine pages er væk, alle mine plugins er væk osv. men alligevel er mit logo, som jeg har sat ind i temaet bibeholdt. Nogle der kan forklare mig dette? Og er det umuligt for mig, at flytte alt mit indhold fra et domæne til et andet? - og evt. lidt hvordan.. (har taget backup af den oprindelige hjemmeside) Med venlig hilsen Claus von Arenstorff |
Du skal også flytte din MySQL database og rette oplysningerne i wp-config.php eller bare rette oplysningerne til den gamle database :)