Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram - Advanced

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mente det nok også, for ellers havde min hverdag været meget besværlig!

Fra Næstved
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Mejsner IT Skrevet kl. 22:02

Sorry Mads. Det var mig der ikke havde set du havde skrevet at du kører Mac, Nej Winkas kan vist ikke køre på en mac.

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:09
Hej Mads,

Du er velkommen til at se om der er et program du kan bruge på www.start-base.dk

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 08:53

Mads Nørgaard:
Har i andre ideer? j

Jeg har stadig et ubesvaret indlæg? :)

Fra Rønde
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:56

Tak for alle jeres svar..

Jeg er ved at være godt træt af at finde et program jeg kan bruge. 

Jeg har fundet ud af at EG og C5 kunne udfylde mine behov, men udover en meget høj månedlig ydelse, så skal jeg betale henholdvis 15.000 kr og 25.000 kr for en opsætning af systemerne.. 

Så jeg må nok opgive mit projekt, da der ikke er nogle af de løsninger i denne tråd der virker 100 %. 

Lige et tip til en programør: 

- lav et program der kan modtage e-faktura fra stark, varelager fra stark, projektstyring med timemodul (også til medarbejdere via app.), betalingsmodul direkte til netbank, send faktura i pdf. til under 800 kr/md uden opstartgebyrer og bliv millionær  - det er det alle håndværkere efterspørger, men de få der har lavet det, ved godt at der ikke er andre der kan/vil og tager kassen for det. 

Mvh. Mads

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 08:14

Men Mads,

Mads Nørgaard:
- lav et program der kan modtage e-faktura fra stark, varelager fra stark, projektstyring med timemodul (også til medarbejdere via app.), betalingsmodul direkte til netbank, send faktura i pdf. til under 800 kr/md uden opstartgebyrer og bliv millionær  - det er det alle håndværkere efterspørger, men de få der har lavet det, ved godt at der ikke er andre der kan/vil og tager kassen for det. 

800,- hvorfor så fast en pris - Det er da "synd" for en virksomhed med 3 ansatte fremfor en på 50 hvis de skal betale samme ydelse, er det ikke ? 

Du har STADIG ikke besvaret mine spørgsmål - for jeg kan (tror jeg) stadig guide dig i retning af et stykke software som kan hjælpe dig et lang stykke hen af vejen.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)