Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

virker flyers . ?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov glemte lige og sige, at priserne er ekskl. moms/fragt.

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 09:45

Hej Lars,

så lige de manglede de søgte dørmænd her. Og ved ikke lige nok om noget til og vide, om det kunne være noget for Jer, men tænkte, der kan da ikke ske noget ved og sende linket, så du får det lige her:

https://job.jobnet.dk/CV/FindJob/details.aspx/3090868

og selvom det er en fastansat de søger, så kunne det jo være, I kunne byde ind med noget alligevel, eller ihvertfald lige få muligheden for og præsenterer Jer, så de evt. ville vende tilbage til Jer, hvis der var opgaver, der ville passe til Jeres firma. Kan også være, det slet ikke er noget, men tænkte der kan da ikke ske noget ved og sende linket :)

Fra Gadstrup
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 61
Fra  Livsglædecentret Skrevet kl. 10:50

Kære Lars

Flyers er en del af markedsføring. Og er med til at i vil blive husket.

Kan i få personlig kontakt i når i deler ud er det det bedste, så der kommer en god historie med på vejen.

God fornøjelse
Susanne MIkaella
www.livsglaedecentret.dk

prøv tantra - vejen til livsglæde, kærlighed og bedre sex

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:13

Sådan lidt off topic, men har i overhoved en aut. fra Rigspolitiet ? da jeg ikke kan finde hverken Sikkerhedsteamet eller TS.securityconsult som jeres cvr. nr henviser til  på rigspolitiets aut. liste.

Du skriver også at du er ejer af Sikkerhedsteamet, men ifølge cvr.dk er det Lars Sønderstgaard Sørensen som er ejer ?

Alt dette virker utrolig roddet og jeg har snart det 100 gange før og som er med til at gøre vagtbranchen total useriøs :-(

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 13:34
Jeg er blevet gift siden da. Men navnet du referere til er skam mig. Autorisationen behøver ikke ikke da vi har ét godkendt selskab til at fakturaer og alle er godkendt i det firma. Så fik du svar på spørgsmålet .
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:51

Joo det med navnet men det andet fik jeg en hel del andre spørgsmål af. Men det vil bare gå ud over tråden, så dem dropper jeg.

Jeg er alligevel ikke i den branche mere :-)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)