Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

virker flyers . ?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

www.sikkerhedsteamet.dk

Jeg tænker på at dele en masse løbesedler ud til kollegier og andre skole instanser med henblik på at de bruger os og vores dørmænd til deres fester fredags bar og hvad der nu måtte være. Men virker flyers . Eller er det spild af tid. Kan jeg gribe det an på en anden måde.

Håber på nogen gode fornuftige svar.

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 22:19

Nu har jeg personligt næsten ingen erfaring med flyers og vagtselskaber. Men jeg vil ikke mene det ville være den bedste vej frem da, det er de færreste der står og skal bruge et team dørmænd, dem der skal, der går nok længe inden de skal bruge servicen så de når at smide flyersne væk. Men det er ellers en god måde at blive set på.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 22:24

Tænker også at det er spild af tid. Men de afholder jo fester tit rundt omkring og ved mange har dørmænd på . Men man skal nok være heldig at finde nogen som lige nøjagtig nu skal bruge dørmænd .

Forøvrigt skal de ikke hyre ét helt team. Alt fra 1 til 30 mand :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38

Jeg har ingen erfaring med løbesedler, men tror helt klart de virker.

Folk gemmer dog sjældent dem i længere tid, så det skal være fordi de skal bruge en dørmand indenfor en overskuelig fremtid.

En god flyer bør efter min mening indeholde:

1. Logo, navn

2. En kort beskrivelse af produktet

3. Priser

4. Kontaktoplysninger, hjemmeside

Husk "less is more". Den skal være overskuelig og ikke indeholde for meget information.

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:42

Synes du skal prøve at få fat i skolernes fest udvalg og forsøg at få aftale i hus der, og måske for fremtiden os :) held og lykke med dit projekt.!

Lars Fabricius

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 22:45

jeg ville lave en digital flyer og smide rundt via emails. løbesedler virker IKKE ret godt,ude fra egen erfaring og andre jeg kender. men kan jo ikke tale for andres erfaring. DU skal ud på skolerne,og sætte sedler op på deres opslagstarvler,gymnastikforeninger lige så. mød op med visitkort og få fat i den ansvarlige. Når du ved hvornår de forskellige handelsskoler skal til at holdes skolebal osv, så skla du være om dig,og fremme i skoene,og vå banke døre ned. stå først i køen om man så må sige...

Dit job er egentlgi ikke anderledes end et hvert andet sælger job. Har du brug for specifikke fif så skriv pb, jeg har været sælger i, båd ei butik og kørende sælger. har snaart hjulpet en del aminoer, så måske jeg også kan hjælpe dig... who knows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45

Jeg har prøvet at dele flyers og løbesedler ud et par gange og resultatet var ikke så godt som ventet, men helt klart i den rigtige retning! :-)

Dbh.
Ebbe Hansen 

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 21:04

En lidt anden idé du kunne prøve at tænke lidt over: Hvad med at få lavet nogle lightere med et kort budskab på - og selvfølgelig dine kontakt informationer.

Selvom der bliver færre og færre rygere, "hamstre" folk stadig lightere. Det gode ved lightere er at de bliver gemt, og brugt igen og igen og igen...

Hvis du giver en flyer, visitkort eller andet til en fest, er chancen pænt stor for at de bliver smidt ud.

Hvis du er interesseret har jeg en leverandør der kan levere lightere med tryk - så kan jeg skaffe lidt priser til dig?

Jesper :)

(Endnu mere kreativt ville være kondom pakker, med et par kondomer i og så lidt info på pakken - så kunne du slå på lidt sikkerhed der også :P )

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:20

Jeg ville nu hellere foreslå annonce i skolers og sportsforeningernes o.l. avis/blad - eller hvad de nu har.

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 08:57

Hej Lars,

Jeg laver tryksager og design, altså flyers mm. og oplever de virker, men mest hvis de er delt ud det rigtige sted og til de rigtige målgruppe, for som en anden nænvte flyers er sjældent noget, man gemmer. Og tror måske lige i dit tilfælde, at det ikke var den mest effektive løsning, da du vil kunne ende med og bruge rigtigt mange penge på flyers og skal være heldig for lige og ramme en, der skal bruge det, du tilbyder.

Har dog en anden ide. På kollegier, skoler mm er de fleste jo på S.U. og de sparer jo gerne alle de penge, de kan, så alt der er gratis er de interesserede i. Så nogle fede postkort var evt. en måde og gøre det på. Så med en flot forside, som også indeholder en reklame for dig, eller din hjemmeside, og så med plads til de kan skrive på bagsiden. Der er rigtigt mange unge, der bruger gratis-postkort, for så sparer de lige 20 kr på og købe et kort. Der står som regel også masser af dem på caféer mm i holdere og ser rigtigt mange der tager dem. På den måde kan du også få delt dit budskab mere ud, for dem de evt. sender postkortet til, ser jo også din reklame.

Bare en ide :)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)