Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til magento :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en webshop i snart 1 år og startede med paypal og bankoverførsel. har nu fået betalingskortaftale og dette kan sagtens svare sig, da paypal også tage en procent del af dine penge. desuden giver det flere kunder at have kortbetaling

http://www.queeninfashion.dk/

Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 17:27

Altså bruger kreditkort betaling igennem paypal, de modtager dog kun Mastercard, Vice, Discover og et andet udlandsk?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:34

Yupsdk:
Nej, men som der standard er på siden, så kan de vælge kort osv. inde på siden. Men dette vil jeg gerne have man kan gøre med paypal.

Du kan sagtens integrere paypal pro i magento. Det kan gøres på 3 måder:

1. Paypal express checkout. - Køber trykker på en gul knab i stedet for at gå til kassen. Alle oplysninger incl adresse fås af paypal.

2. Paypal express checkout  - Køber trykker betal med paypal i din shop efter at have indtastet alle oplysniger undtagen betalingsoplysninger og bliver sendt til payplas hjemmeside.

3. Paypal direct - Køber ved ikke at det er paypal du bruger, men bliver bare bedt om at indtaste sine oplysninger på DIN side. Kræver paypal pro som koster $30 om måneden og lidt kryptering. Det kan være lidt risci da du selv står for sikkerheden. 

Links:

Paypal Pro

">Paypal + magento - hun viser alle tre muligheder

Mht til sikkerhed kan dette enkelt klares vha. payflow link som paypal står for. Der findes en godt artikle her fra magentos egen hjemmeside.

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:08

Jeg svarer lige dobbelt :-)

For, mht. til sikkerheden så kan man lave en helt sikker løsninger INTEGRERET i magtento. Det er faktisk allerede bygget ind i magento 1.4+, så det er bare at aktivere det... 

Der findes en guide her

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 18:36

Tror jeg starter med express checkout.

Andet spørgsmål, da jeg kører med gratis levering så kunne jeg godt tænke mig at fjerne levering valg muligheden under bestilling.

Derudover kunne jeg godt tænke mig at fjerne login, så man kun kan bestille som gæst, kan dette lade sig gøre?

Håber der er mere hjælp at at hente :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Yupsdk:
Andet spørgsmål, da jeg kører med gratis levering så kunne jeg godt tænke mig at fjerne levering valg muligheden under bestilling.

Her kan du bare gå ind under System -> Konfiguration -> Leveringsformer (under Salg) -> Aktivere den der hedder 'Gratis levering' og deaktivere alle andre :) husk desuden at sætte minimumsbeløbet under gratis levering til 0.

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 19:41

Den tab der hedder "Levering" er stadig under betaling?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 22:21

Yupsdk:
Men har et problem, da jeg vil starte stille og roligt ud, så ønsker jeg ikke at starte med at betale for ePay, men er der ikke andre metoder jeg kan indsætte mine kontoinformationer, så jeg modtager pengene.

Hej Yupsdk.

Du kan vælge at installere dette modul: http://www.magentocommerce.com/magento-connect/bankpayment.html.

Det bruges til at aktivere bankoverførsel som betalingsform.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)