OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
- Det er intet problem, jeg driver selv et par sites på Wordpres-platformen. Jeg har desværre ikke tid til at finde themes for dig, men prøv på Google - det plejer ikke være noget problem at finde fede themes!
Hvis det skal være en affiliate sider hvor man kan sammenligne priser så kan du bruge et plugin der hedder, WP Table Reloaded - Skulle jeg mene.
Mange bruger WP table reloaded, jeg kan dog anbefale dig at tage et kig på Websimon tables, det er noget mere handy at arbejde med og fungerer generelt super godt.
Generelt kan alle hjemmesider jo bruges. Det handler om at få en masse besøgende, og her er Wordpress den løsning som mange vælger for at komme i gang.
Men lov os at du læser den artikel Heine hentyder til. Der er vitterligt ikke behov for flere skod affiliate sites på det her Internet ;-)