Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt brugernavn?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey aminoer,

Jeg har et lille problem - jeg har et stykke tid prøvet at finde på et brugernavn som jeg er tilfreds med at bruge. Altså et specielt/unikt brugernavn som jeg kan bruge til diverse brugere rundt omkring på nettet, mail-adresse(r), osv.

Jeg har masser af brugernavne som repræsenterer mine forskellige hjemmesider og forretninger, men det jeg godt kunne tænke mig er et brugernavn som repræsenterer mig privat som person - som siger noget om mig og ikke alt muligt andet. Problemet er at jeg har et MEGET almindeligt navn - både for og efternavn. Og jeg har ikke noget mellemnavn. Derfor er det meget svært at finde en godt brugernavn da alle slags kombinationer af navnet er optaget som brugernavne rundt omkring.

Jeg vil gerne undgå tal i navnet, da jeg synes det er useriøst at hedde LarsHansen937548.
Jeg tænkte derfor på om folk her på Amino har nogle idéer til hvordan man finder på et godt brugernavn? Hvordan man evt. kan variere eller sætte et twist på. Det skal helst være noget hvor navnet indgår, da det jo skal repræsentere mig personligt, og derfor synes jeg heller ikke at opfundne nicknames duer.

Håber I kan hjælpe :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 12:28

Seriøst?

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:36

[Navn][Fødselsår]
[Navn][Postnummer] 

Det plejer jeg at gøre...

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:42

Daniel B. Nielsen:

Seriøst?

Nej jeg har oprettet indlægget for sjov.

Alexander Baandrup Larsen:

[Navn][Fødselsår]
[Navn][Postnummer] 

Det plejer jeg at gøre...

- Alexander Baandrup Larsen

Jeg har tænkt på fødselsår, men det er optaget de fleste steder også. Postnummer vil jeg helst ikke. Ellers tak for forslagene.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)