Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekstra Bladet: Iværksætter-portal begæret konkurs

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

det var ikke mange artikler de har nået de første 8 måneder , der ligger ingen viden nærmeste på siden , måske havde de problemer de begge 2 havde ikke nok viden til at skrive til disse artikler

jeg kunne heller ikke se videoer på siden det havde ellers solgt super hun har jo sit navn og brand og er god til at snakke foran et videokamera det burde hun kunne måske mistet de kontakter eller de havde en manglende motivation og fokus på deres opgave hvordan den skal lykkes

måske skulle vi give hende og hendes partner et motiverende iværksættere indlæg , men hun og hendes partner er ej her , men vis havde været her havde vi da motiveret dem at det lykkes for en anden iværksættere, vi hjælper hinanden som iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 19:12

Det var da noget af et domænenavn. Og så at det ender med .biz, var prikken over det uflotte i

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 19:40
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Det er nok mig, der er helt galt på den, MEN:

- Er der ikke rigtigt mange (såvel offentlige som private) som gerne vil tjene deres brød på at hjælpe iværksættere?

- ville det ikke bare være smartere at droppe alle ejendommelige iværksætterordninger, fjerne administrative byrder og sænke skatterne for iværksættere med de sparede beløb for førnævnte?

(Det kaldes vist krone-for-krone financiering i disse tider...)

Ha' en go' aften

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 19:53

Indlæg slettet :-)

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 20:05

Nu er der sikkert mange, der vil være uenig med mig og sige at domænenavnet er ligegyldig, hvis bare folkene bag.... og seo.... og blablabla...., men imho har valget af deres domænenavn haft en stor del af skylden, at de ikke har haft større succes med at "ramme" deres målgruppe.

Alene i denne her tråd, har der allerede været flere iværksættere, der har spurgt efter domænenavnet.

Man skal ikke undervurdere domænenavnet, som jeg føler at man i Danmark har for vane med at gøre. Prøv at læse lidt om domæner og den værdi de har, specielt .com og cctld-domæner.

Men trist nyhed alligevel, håber det bedste for folkene bag og at deres samarbejdspartnere ikke har tabt for mange penge.

Kommer snart...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 10:16

Jeg må være naiv...

500 kunder til 199kr (plus/minus) pr. mdr. Det kunne jeg godt leve af....! 

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 10:32

Surt!.

Ellers en meget god ide, men syntes så også at priserne er lidt pricy i forhold til hvis man er ny iværksætter f.eks. :).

Online Entreprenør - www.fasto.co

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:53
Jeg vil mene at det er bedre at iværksættere kommer igang med at bestille noget i stedet for at rode rundt på diverse portaler

Og hvad er det der hindre iværksætteri :

Er det kunde/konkurenceklausuler?

Iværksætter fjendtligt kontanthjælp/dagpenge-system?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)