det var ikke mange artikler de har nået de første 8 måneder , der ligger ingen viden nærmeste på siden , måske havde de problemer de begge 2 havde ikke nok viden til at skrive til disse artikler
jeg kunne heller ikke se videoer på siden det havde ellers solgt super hun har jo sit navn og brand og er god til at snakke foran et videokamera det burde hun kunne måske mistet de kontakter eller de havde en manglende motivation og fokus på deres opgave hvordan den skal lykkes
måske skulle vi give hende og hendes partner et motiverende iværksættereindlæg , men hun og hendes partner er ej her , men vis havde været her havde vi da motiveret dem at det lykkes for en anden iværksættere, vi hjælper hinanden som iværksættere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
- Er der ikke rigtigt mange (såvel offentlige som private) som gerne vil tjene deres brød på at hjælpe iværksættere?
- ville det ikke bare være smartere at droppe alle ejendommelige iværksætterordninger, fjerne administrative byrder og sænke skatterne for iværksættere med de sparede beløb for førnævnte?
(Det kaldes vist krone-for-krone financiering i disse tider...)
Nu er der sikkert mange, der vil være uenig med mig og sige at domænenavnet er ligegyldig, hvis bare folkene bag.... og seo.... og blablabla...., men imho har valget af deres domænenavn haft en stor del af skylden, at de ikke har haft større succes med at "ramme" deres målgruppe.
Alene i denne her tråd, har der allerede været flere iværksættere, der har spurgt efter domænenavnet.
Man skal ikke undervurdere domænenavnet, som jeg føler at man i Danmark har for vane med at gøre. Prøv at læse lidt om domæner og den værdi de har, specielt .com og cctld-domæner.
Men trist nyhed alligevel, håber det bedste for folkene bag og at deres samarbejdspartnere ikke har tabt for mange penge.