Jeg ville ønske jeg kunne sige at jeg er overrasket, men det er absolut ikke tilfældet. Dengang det kom frem var der også en større debat på Amino, hvor - så vidt jeg husker - der var ret meget tvivl om projektet.
De skulle i stedet have arbejdet sammen med Amino - det havde der været potentiale i, i stedet for. At starte en konkurrent indenfor en niche som iværksætteri er i mine øjne en smule for optimistisk.
Arh, det er godt nok ærgerligt at høre. Jeg er sikker på, at intentionerne var det helt rigtige i projektet - men som Lars er jeg heller ikke chokeret over nyheden. Dengang debatten var oppe at køre herinde blev der fremhævet adskillige grunde til, at det her desværre ikke ville gå.
Jeg bryder mig ikke om valget på domæne navnet men tror sagtens at ideen om at hjælpe iværksættere kan lykkes, men der skal nok kigges på andre måder at gøre det på istedet for forum.
Hvad med fokus på video site omkring iværksættere fra interviews til how to videoer på dansk?
Hvad med hjælpsomme apps for iværksættere? F.eks. anonym deling af ideer, informationer om firma on the go og gode ideer de bruger i alt form for marketing, salg osv.
Nemmere metoder til at finde partnere til projekter.
markedet er egentligt mættet med tilbud for iværksættere og selvstændige i dk..Men måsk findes der noget i udlandet man kan implementere her, et eller andet smart