Hej Affiliates :) Jeg er nu nået dertil, hvor jeg vil til at tilmelde mig affiliateprogrammer. Jeg har pt. 4 domæner klar indenfor 4 forskellige kategorier, som hver peger på sin egen undermappe på et webhotel. Derudover har jeg for én af kategorierne et site klar, som jeg nu gerne vil starte op med (man skal jo starte blidt ud, og derefter opbygge yderligere). Hertil har jeg et par spørgsmål når det kommer til at oprette sig i de forskellige programmer: 1) Når jeg skal oprette mig som partner, skal man som oftest angive en hjemmeside. Men jeg kommer jo til at køre med MANGE sider i længden. Har det nogen betydning, hvilken side man starter med? Jeg har f.eks. en side i kategorien "undertøj til kvinder", og en sprit ny WordPress installation klar på siden med et tilpasset tema. Er dette ikke nok til at komme igang? Og har det nogen betydning, hvilken side jeg tilmelder mig med først, for derefter senere at udbygge med andre sider (går ud fra at de bliver en del af samme konto hos affiliate programmet)? 2) Jeg havde egentlig tænkt mig at tilmelde mig hos partner ads, euro ads og tradedoubler. Er der nogle argumenter for eller imod at tilmelde sig flere programmer på samme tid? Det giver vel kun fordele i form af flere muligheder, korrekt? Og er der nogle gode programmer i kan anbefale, som jeg ikke har inkluderet ovenfor? Jeg starter ud med kun at satse på danske programmer, men planlægger at udvide yderligere senere hen. Tak for jeres bidrag :) Jeg vil stille yderligere spørgsmål her i tråden, i takt med at de opstår. Mvh. Kristian |
1) Når du tilmelder dig et affiliatenetværk kan du ligeså godt tilmelde alle dine websites samtidig
2) Det er helt klart en fordel at være tilmeldt flere steder det giver større overblik over markedet og selvfølgelig også et større udvalg
- Alexander Baandrup Larsen