Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Info-side omkring cookie/side som adsense kræver

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Når man bruger cookies skal man oplyse det på ens side (og så vidt jeg ved så bruger alle wp sider, ligesom min, cookies).

Skal man oplyse nogle specielle ting? Er der en skabelon man kan bruge eller lignende? Eller skal man bare lave lidt grin med det ligesom amino? Når man klikker for at læse om deres cookies er det jo ikke det meste seriøse i verden (linket er oppe i venstre hjørne hvor der står "Amino bruger cookies, tyg på den..."

Er der også noget med at man skal have en speciel side/noget speciel information hvis man bruger adsense på sin side? Hvad er det for noget?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:21

Yeps. Så godt som alle sider benytter af gode grunde cookies, og det gør både dine og mine WP-sider også. Sandt er det også, at det er rigtigt godt at have en side med privatlivspolitik såfremt en repræsentant for Google Adsense kommer surfende forbi en dag. Heldigvis kan det gøres rigtigt nemt:

1. Installer dette plugin på din side.
  2. Opret en side, der hedder "Privacy Policy", "Cookie-politik" eller lignende. No-index siden, da du får et ordentligt læs duplicate content. Den skal trods alt ikke indekseres, blot være der, incase en Google-ansat kigger forbi.
  3. Få en side lignende denne - som også er no-indexed - og vær glad. :-)
Jeg har det der plugin kørende på majoriteten af mine sider.
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:27
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 16:27

Tak for svarene! Men er det ikke krævet at den skal være på dansk hvis siden er på dansk? Eller dette er fuldstændig ligegyldigt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)