Mangler en flot hjemmeside til MultiService Danmark ApS
Tilmeldt 10. Feb 12
Hej
Jeg mangler en ny hjemmeside til vores virksomhed . i kan kikke på den vi har idag der hedder www.multiservice-danmark.dk
Vi har ikke gået så meget op i det med hjemmeside før da vi tænkte at det var servicen ude hos kunden der var det vigtigste.
Men nu kunne vi godt tænke os en ny og flot hjemmeside som kan bruges til et landsdækkende multiservice virksomhed.
Det vi kunne tænke os:
- ny hjemmeside i stil med det vi har idag.
- et nyt logo
- tekster til vores hjemmeside
- betaling med 20 dag fra fakturaen er sendt.
ring til os på 50 64 07 57 og spørg efter Eric
Svar
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Lykkebjerg
Skrevet
11-02-2012 kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Kan det se det er en joomla side skal dem bare have nyt design eller skal det være en helt nyt system.
Svar
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Tilmeldt 2. Jun 08
Arlo
Fra
www.usb.dk
Skrevet
11-02-2012 kl. 20:40
Svar
Hej
Hiv fat i T3CMS , de kan helt sikkert hjælpe dig.
Kan varmt anbefale dem...
Med venlig Hilsen
Arlo
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Hej Eric,
Jeg vil meget gerne hjælpe jer med, at lave en ny hjemmeside til jer. Jeg tror min standard hjemmeside pakke vil være lige noget for Jer.
Her får I en unik designet hjemmeside, CMS system , og opsat SEO modul for 4.995 kr plus moms .
Du kan evt. læse mere om pakken her: Hjemmeside
Prisen for teksterne kommer lidt an på hvor meget I vil have skrevet, men lad os tage en snak om det :)
Jeg har også sendt dig en PM.
Fortsat god weekend
Svar
Tilmeldt 22. Oct 07
jensemanden
Skrevet
12-02-2012 kl. 20:52
Svar
Hej Multiservice,
Vi har god erfaring med at lave design/kommunikations opgaver for virksomheder i jeres branche.
F.eks. har vi stor erfaring med diverse betalingsløsninger, design og udarbejdelse af tekster m.m.
Se gerne vores hjemmeside for nærmere information eller kontakt os ganske uforpligtende.
Mvh
Jens Mikkelsen
jm@orango.nu
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Hej Multiservice
Vi sælger mest tryksager og hjælper med det grafiske men løser også en del hjemmeside opgaver for virksomheder.
Vores kunder er dem der ikke gider smarte CMS systemer og selv skal lave og lære en masse dvs. en gammeldags hjemmeside som bliver lavet udfra jeres ønsker.
Som ref. se:
www.steamit.dk www.wininganddining.dk www.luxusferie.com www.aarhusbagerlaug.dk
Hvis det er det i søger kan du fange mig imorgen på 2120 7133
Mvh
Thomas Nielsen
Svar