Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder til ny Webshop, hvordan skal det gøres?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer :)

Jeg har haft min webshop i luften i et stykke tid og har da også haft salg, men mit spørgsmål er lidt. Hvordan har andre skabt en kundekreds, er det gjort ved vedholdenhed igennem annoncer eller anden måde. Kom gerne med noget erfaring eller gode bud. Kunne godt bruge lidt hjælp :)

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 00:27

Hej Jess,

Jeg har aldrig selv drevet webshop, men jeg er sikker på, at det er værd at investere tid og penge i søgemaskinerne. Både i forhold til de organiske søgeresultater og AdWords. Den markedsføringsmetode du skal bruge, afhænger naturligvis af din målgruppe, du skal finde ud af hvor din målgruppe befinder sig!

Held og lykke med webshoppen!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 00:38

Hej Jess.

Her er lidt forslag, som måske kan hjælpe en smule :)

1. Dit udvalg er ikke ret stort, mange steder står beholdning som ikke på lager, eller viser 0 produkter indenfor kategorigen. Et større udvalg, skaber altid mer salg og virker mere troværdigt i mine øjne.
  2. Min mening omkring reklamer på en webshop passer ikke til en webshop, de skal væk. Dit fokus skal ligge i at sælge dine produkter, ikke andres.
  3. Få lavet et professionelt topbanner til din side, samt nogle reklame bannere med dine egne produkter, der virkelig passer ind på shoppen.
  4. Dine menuer osv. kunne godt gøres pænere. Hertil mener jeg ikke du skal vise f.eks "sko" osv. hvis du ingen produkter har.
  5. SEO er vigtigt. Det gælder om at være godt placeret på relevante søgeord, det skaber besøgende og besøgende skaber salg.

Jeg ønsker dig held og lykke med din shop. Det skal nok blive godt, hvis man virkelig kæmper for det :)

Mvh
Martin

Fra Århus
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Fixxes.dk Skrevet kl. 00:39

Hej Jess
Jeg er helt enig med Nicolai omkring søgemaskiner, især Google, og Google Adwords, derudover skal du huske socialenetværk, for eks. Facebook, twitter, G+, mv. der kan man fortælle lidt mere om ens produkter, og god service:)
Jeg vil også råde dig til at gå din hjemmeside igennem, for at være sikker på at den er 112 % brugervenlig, og om trinene fra 'køb' til 'udfør' betaling er nemt og overskueligt.

Mvh
Fyren fra Århus:)

http://www.fixxes.dk, stedet hvor den rigtige pris for hver håndværkeropgave bliver skabt, mens kvalitet bliver sikret.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:41

Tusind tak for de gode råd, glæder mig til flere ;)

Jeg vil straks gå igang med at lave ændringer og fortsætte arbejdet i morgen også :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)