Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel gerne i Tyskland

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:19

Hvis der bare var en pakke af gange kunne det nok godt sendes i en foret kuvert som brev. Jeg forudsiger dog at de fleste af mine kunder vil bestille flere pakker af gangen for at spare fragten og det skal derfor afsted i en pakke. Travl and trace er dog ikke tvingende nødvendigt.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:22

Jeg har fået nogle henvendelser hvilket jo er dejligt og jeg troede i min naivitet at de informationer i denne tråd var nok til få en pris - men flere af jer vil gerne have specifikke mål og vægt så jeg opdatere lige tråden når jeg har fået vejet og målt dyret.

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:32

Hej Rasmus,

Når jeg har modtaget vægt og mål giver jeg gerne pris på vores services fra Danmark, som Tyskland.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra 9632 Møldrup
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:04

Hej Rasmus ,

Det lyder for mig som om der vil være krav om Fvst.s  kontrol ,   det kan vi nemt klare og hvis du sender mig en mail så vil jeg gerne lave et tilbud til dig !

M v h 

Lars 

LM-Lagerhotel A/S Wink

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:19

Hej Rasmus,

Send mig lige en mail på jacob@bbmassage.dk - Har noget materiale liggende, som med garanti kunne have din interesse. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)