Jeg har fået et agentur på noget kosttilskud i pilleform i Danmark. |
Hej Sender du ikke lidt flere data på hvad det er du har i en PM.
Så skal du få et tilbud der bringer smilet fra øre til øre.
Mvh
Rene
Jeg har fået et agentur på noget kosttilskud i pilleform i Danmark. |
Hej Sender du ikke lidt flere data på hvad det er du har i en PM. Så skal du få et tilbud der bringer smilet fra øre til øre.
Mvh Rene |
Tænkte at andre måske også kunne bruge lidt mere Info. |
Hej Rasmus. Fornuftigt nok med info. Nogen specielle krav til opbevaring eller håndtering som køl etc ? Hvor meget har du der skal på lager målt i m3 og Kg ?
Mvh Rene
|
Hej... Har lager i kolding , og mangler lidt arbejde til min lagermand, så derfor kan jeg godt give et godt tilbud.... Har du mere Info om hvor mange varer der skal opbevares? Er der fødevarekrav der skal overholdes? Osv osv |
Må tilstå at jeg ikke har tjekket om der er nogen specielle krav til opbevaringen - men det regner jeg ikke med der er. |
Hej. Jeg giver gerne en fast pris pr plukket pakke tillagt de direkte omkostninger som porto og kuverter mv. |
Hej Peter |
Hej Rasmus, Der er mange forskellige muligheder - kræver forsendelen track and trace eller er det et almindeligt brev. Måske jeg kan give et attraktivt tilbud, baseret på service fra Danmark eller Tyskland. |
Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |