Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv en haj til WordPress (Online kursus)

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har købt? Og er der nogen der kan anbefale kurset? :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

WordSEO:

..

vh AB

Emil mfl. indlægget er postet i "Jeg har et godt tilbud til dig".

Vær rar at respektere trådstarters ret til at poste tilbud, uden man behøver at forsøge at skyde det i sænk.

Føler man ikke, at tilbuddet er relevant, kan man jo bare afholde sig fra at benytte det.

Tråden er anmeldt, og derfor reagerer vi.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 14:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

WordSEO: Jeg er da ked af at du ved mere om produktet end vi selv gør. Du kan ikke sammenligne det produkt vi tilbyder med andre services på internettet med vores produkt. Det kan du ganske enkelt ikke, da du ikke har prøvet vores produkt. Vores produkt er langt mere komplet og mere brugervenligt for kunden, end mange af disse gratis ting, som kan findes på internettet. Det er noget af det som vi har lagt vægt på under hele udviklingen af dette projekt. 

Det er heller ikke hvad vi hører fra vores kunder. De påpeger netop at det er rart med et ordentligt WordPress kursus, hvor man bliver ført igennem fra start til slut. Vores kunder er glade og tilfredse med sit køb, hvilket også har sparet dem for penge og endda tid.

Peter Lauge

625,- kr. ex. moms, er vores tilbud til jer Aminoer. Normal prisen er 975,- kr. ex. moms. Det er stadig billigt at kunne tage et helt omfattende kursus i WordPress til den pris. Vi er de billigste på markedet indenfor online WordPress kurser. Kurset er ikke dyrt, da brugerne kan spare rigtig mange penge ved at kunne lave websitet selv. Derfor skal dette ses som en investering, hvilket vil føre til en besparelse i længden. Simpelt Skype-Smile

Ebbe Hansen

Tusind tak for de rosende ord. Rart! Skype-Smile Teasere arbejder vi hårdt på, og det er også noget som kommer i den nærmeste fremtid! Tusind tak. 

Alexander Braandrup

Ja, vi har fået en del kunder i hus. Jeg har snakket med nogle af dem, og har kun fået positive tilbagemelderinger. De er som skrevet ovenover glade for at kurset er så komplet, og det er så fleksibelt. Flere af dem har også påpeget at prisen, har været helt fin. Da de nu sparer pengene i stedet for at skulle købe en til opsætning af WordPress siden. 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 14:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes kritik af pris og produkter er HELT i orden i "Jeg har et tilbud til dig"

Jeg vil dog mene at direkte linke til billigere / konkurrende tilsvarende produkter er way off. Det burde ikke vaere tilladt.

Mit stoerste problem som jeg naevnte foer er klart prisen her. Ja en super fed pseudorabat i har startet op med, men at undervise folk i basisk wordpress (fra start til skrivning af indlaeg) for 1000 kr, det er godt nok en hoej pris, isaer fordi at NETOP den process er nok en af de mest "guidede" paa hele internettet og du kan formentlig snildt fange tusindevis af gratis alternativer.

Derudover hjaelper aminoer hinanden med opsaetning.

Jeg oensker jer succes med jeres virksomhed.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:50
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jamen jeg respektere det også fuldt ud, og nej det er ikke det samme som at handle i netto frem for bilka.

Kom med 10 punkter over hvad din video indeholder.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 15:03

WordSEO:

Jamen jeg respektere det også fuldt ud, og nej det er ikke det samme som at handle i netto frem for bilka.

Kom med 10 punkter over hvad din video indeholder.

vh AB

Stram nu op venner. Lad Jonas have sin tråd i fred, han har et produkt, som er super fedt.

Rasmus 

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:04

Rasmus Borup Nielsen:
Lad Jonas have sin tråd i fred, han har et produkt, som er super fedt.

Derfor må jeg ikke be om 10 punkter i hans video?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 15:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

WordSEO:

Rasmus Borup Nielsen:
Lad Jonas have sin tråd i fred, han har et produkt, som er super fedt.

Derfor må jeg ikke be om 10 punkter i hans video?

vh AB

Selvfølgelig. Men det virker ikke til, at du har interesse i produktet? 

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis folk gerne vil lære at lave hjemmesider og måske endda på sigt sælge Wordpress-løsninger, så vil jeg helt klart anbefale at man investerer sølle 625,- ex moms. i et kursus som dette. Du sparer tid, det er på dansk og dækkende. Ergo du sparer dig selv for en masse bøvl. :-)

Hvis du ved hjælp af dette kursus kan blive en haj til Wordpress, så er prisen ganske rimelig! Så har du nemlig tonsvis af muligheder for at tjene pengene hjem igen og sikkert en sjat mere! ;-)

Ha' en super dag!

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:57

Ebbe Hansen:
Hvis folk gerne vil lære at lave hjemmesider og måske endda på sigt sælge Wordpress-løsninger, så vil jeg helt klart anbefale at man investerer sølle 625,- ex moms. i et kursus som dette. Du sparer tid, det er på dansk og dækkende. Ergo du sparer dig selv for en masse bøvl. :-)

Hvis du ved hjælp af dette kursus kan blive en haj til Wordpress, så er prisen ganske rimelig! Så har du nemlig tonsvis af muligheder for at tjene pengene hjem igen og sikkert en sjat mere! ;-)

Ha' en super dag!

Hej Ebbe

Har du prøvet dette kursus? Jeg vil nemlig gerne høre dem der har købt kursusetes mening :)

- Alexander Baandrup Larsen  

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)