Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv en haj til WordPress (Online kursus)

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Aminoer! 

Curso.dk åbnede d. 1 Februar. Det er en online butik hvor man kan købe sig til online kurser. Lige nu har vi et kanon introduktionstilbud på vores WordPress kursus, som er et kursus hvor du lærer alt hvad der er at vide om WordPress. Du bliver guidet igennem, fra start til slut! 

Det tilbud vi har åbnet med hedder 30% af salgsprisen! Vi vil gerne give lidt ekstra rabat til jer på Amino, med 40%. Det betyder altså at I aminoer kan få kurset for kun 625,- kr. ex. moms! Tilbuddet med 40% til jer Amino'er kører de næste 10 dage, frem til d. 20 Februar: 23:59! Skype-Smile

Rabatkoden er: AMINO

Læs om kurset her.

Ved køb; Tryk køb og skriv AMINO ved "Promo kode"

PS. I fremtiden får vi RIGTIG mange spændende kurser online på siden, så det er absolut værd at følge med! 

Jeg håber det kunne interessere nogle af jer! 

Venlig hilsen

Jonas Donbæk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:19

lyder interessant :-)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Skrevet kl. 12:02

Fedt Alexander! 

Kunne det være noget for dig? Skype-Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:08

Måske, det ville være dejligt hvis man selv kunne opbygge en flot niche side i wordpress :-)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 12:19

Lærer man også at programmere til wordpress igennem dit kursus?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Skrevet kl. 17:20

Du lærer ikke direkte at programmere, og heller ingen programmeringssprog. Det er ikke formålet med kurset. Formålet med kurset er at du bliver sat helt ind i WordPress, så du kan lave hjemmesider ud fra dét, og netop ikke skal programmere noget. 

Dog kan jeg fortælle dig at vi snart får kurser indenfor programmering! Skype-Smile

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det lyder dyrt. Er min første reaktion.

Såvidt jeg kan læse mig til er det en guide til wordpress (som i forvejen er VIRKELIG simpelt) og så tilhørende 80 minutters video?

Det virker da som meget lidt indhold at kræve næsten 1000 kr for?

Beklager hvis det er sådan landet ligger, men det afskrækker da totalt de fleste ville jeg tro.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Skrevet kl. 20:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det er simpelt for dig, med allerede teknisk kunnen. Kurset er for personer og virksomheder som ikke har teknisk kunnen og gerne vil lære at lave hjemmesiden, selv. Der kan spares så mange penge i små nystartede virksomheder ved at de selv kan lave deres hjemmeside, og derfor ikke skal hyre en dyr webdesigner, eller opsætter af WordPress. 

Det er heller ikke, hvad vi hører fra målgruppen. De er nemlig utrolig positive overfor produktet, og især prisen, som er billigere end udbydere af substituerende produkter, hvor prisen ligger på mellem 2.500-5.000 eksklusiv moms. 

Da vi kører med en åbningsrabat på 30% inklusiv moms, og endda 40% insklusiv moms til jer Aminoer, er det jo et fantastisk tilbud. Kurset koster lige nu kun 625,- kr. ex. moms med 40% Amino rabat, så det kan simpelthen ikke fås billigere, contra den tid og de penge som køberen sparer! Skype-Smile

Vh 

Jonas Donbæk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Skrevet kl. 01:35

Vores Amino rabat på 40% slutter om under 24 timer. Så hvis du vil have vores intensive WordPress kursus for kun 625,- kr. ex moms. skal du skynde dig! Skype-Smile

Rabat koden er: AMINO

Læs om vores WordPress kursus!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:37

Hvad indeholder kurset?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)