Hej Aminoer. Jeg kunne godt bruge en, som kunne lave et par små ændringer i min magento-webshop ProGadget.dk 1) Min forside laver duclicate content: bliver indekseret som .dk og .dk/home Er dette en løsning? 2) Jeg synes produktbilleder i menuerne er lidt store. Dette betyder, at der "kun" er plads til 3 produkter pr. linjen. 3) Min Facebook-likeknap i siden ser ikke fantastisk ud. Måske dette også kunne rettes til? Hvis nogle lige ved hvordan dette rettes, tages selvfølgelig også i mod gode råd 4) Jeg går desuden i overvejelserne at få et nyt logo og lidt mere farve ind på siden. En del gadget-sider køre med en del orange farver på side, måske dette er en mulighed? 5) Når jeg har viderstillet min kunder til ePay, vil jeg gerne have tilføjet en ekstra tekstlinje, som siger "Vi fremsender en elektronisk faktura med tracking nr til GLS til dig på mail" Hvis nogle har lyst til at gennemfører en testordre skal I være velkomne. Blot tilføj Amino-test i kommentarfeltet. Kom gerne med et par bud :) Vh Casper |
Hej Casper
Jeg har lige "opdaget" freelancer.com som er et samlingssted for freelancere fra hele verden - lige fra UK til Indien. Her kan du få Magento hjælp fra 100-300 i timen - herhjemme koster det vist fra 400,-
Der er selvfølgelig noget usikkerhed grundet distancen, så kig dig godt for og undersøg freelancerne. Nogen af dem kommer med referencer fra danske shops, og så er det jo bare at tage kontakt til shoppen og spørge om de vil anbefale pågældende freelancer.
Til store udviklingsopgaver ville jeg nok selv bruge en i dk, men til mindre opgaver som det du selv beskriver vil jeg meget hellere give 100kr / timen end 600 som jeg giver i DK....
Hilsen Morten