Nu er goodhair.dk også gået på facebook, vi ville elske at få nogle medlemmer og vil meget gerne takke for medlemskabet med en rabat kode der giver dig 20% rabat på vores i forvejen billige kvalitets hårprodukter.
Først vil jeg rose det flotte design på Facebook-siden og ikke mindst hjemmesiden :-) Det er nemt og overskueligt. Lige min smag!
Men i skriver på Facebook-siden at man kan købe 6 stk. ID hair for 63,6 kr. Går man ind på siden og regner på det, bliver det 66,3 pr. styk.. Blot en lille detalje, men ville hellere minde dig om det, så der ikke opstår problemer med kunder :-)
Tror jeg bestiller fra din side inden for en uges tid!
Først vil jeg rose det flotte design på Facebook-siden og ikke mindst hjemmesiden :-) Det er nemt og overskueligt. Lige min smag!
Men i skriver på Facebook-siden at man kan købe 6 stk. ID hair for 63,6 kr. Går man ind på siden og regner på det, bliver det 66,3 pr. styk.. Blot en lille detalje, men ville hellere minde dig om det, så der ikke opstår problemer med kunder :-)
Tror jeg bestiller fra din side inden for en uges tid!
Mvh Rasmus
Hej Rasmus,
Tak for din rare ros! Og ikke mindst tak for hjælpen, fejlen er rettet med det samme!
Du er mere end velkommen til at bestille fra siden, du har god tid tilbudet gælder frem til 31 marts! :) Husk at melde dig ind i gruppen så du får de 20% så er det jo næsten id hair voks for 50 kr. stykket! :)