Ja som overskriften siger giver det nogen værdi hvis Side a lægger en PDF fil op med et link til side b i den? Jeg siger på forhånd tak for svarene :-)
|
Lige med på en lytter :)
Ja som overskriften siger giver det nogen værdi hvis Side a lægger en PDF fil op med et link til side b i den? Jeg siger på forhånd tak for svarene :-)
|
Lige med på en lytter :) |
Nu ved jeg ikke hvad du mener med tjekker, men de indekserer dem i hvert fald. Hvordan Google behandler aktive links i de indekserede PDF dokumenter er jeg ikke klar over. |
Tusind tak BBmassage, men så må jeg jo bare en finde en anden måde at bygge links på idag :-) |
Ja, Google indeksere både hjemmesider, PDF filer og en masse andet. Det jeg mener er, at jeg ikke tror, at Google tjekker dem, ligesom de tjekker websites. |
.
Ja - det har værdi og kan parse ankertekstværdi også. Men intet tyder på, det har samme værdi som et link fra en HTML side. |
Værdi? Hvis vi snakker SEO er jeg ikke sikker, men jeg tror det... - Alexander Baandrup Larsen |
Man kan nu ikke sige så meget ud fra lige det indlæg. nogen siger at det ikke virker uden at komme nærmere ind på det, mens andre siger at de har fået sider indekseret på baggrund af links i en PDF... Men spørgsmålet der, er så set i forhold til om et link i en pdf lader pagerank flyde videre, ikke om et link i en PDF giver værdi. Husk at værdi og pagerank ikke er det samme. Rent teoretisk, hvis der er et link i en PDF, og Google indeksere denne PDF, og ja på baggrund af den PDF kan følge linket og indeksere en side som en person skriver på det forum, så giver et link i en PDF også værdi. alle links og omtaler på nettet hvor Google kan se det, giver værdi for en hjemmeside. Spørgsmålet er så hvor meget værdi det giver. har ikke selv testet det, men det kunne da være man skulle prøve det :) MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig