Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Total usexet facebookside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino venner,

Vi ved godt, at miljø og energibesparelser ikke er det mest sexede i verden Smile Men ikke desto mindre er det noget der kan give dig lidt ekstra kasse på bundlinjen både privat og firmamæssigt og så kan du jo selv fordele de penge du sparer til noget du synes er sjovere Smile

På vores Facebook side kommer vi ugentligt med rigtig gode råd om, hvordan du kan spare på energien, vandet, forbedre hygiejnen eller andre gode råd omkring din arbejdsplads eller dit hjem.  

Det kan være simple spareråd som at "slukke lyset" eller vi tager større analyser op omkring miljø og energi.

Jævnligt vil der også være konkurrencer med lækre præmier blandt vores "likere"

Klik her for at synes godt om vores facebookside Pure Solution

Ha' en fantastisk weekend.

Mvh.

Martin

www.PureSolution.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 10:54

I kan sagtens optimere jeres facebook landingpage, så den kommer til at se mere præsentabel ud. 

Prøv kig på http://www.socialmediaexaminer.com/5-ways-to-optimize-your-facebook-page/

Ellers nogle gode tips ;)

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 11:10

Awais Sharif:

I kan sagtens optimere jeres facebook landingpage, så den kommer til at se mere præsentabel ud. 

Prøv kig på http://www.socialmediaexaminer.com/5-ways-to-optimize-your-facebook-page/

Ellers nogle gode tips ;)

Hej Awais,

Det var faktisk et rigtig godt råd og et godt link du gav mig der - tusind tak for det Smile

Helt sikkert noget jeg vil kigge på.

Mvh.

Martin

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 22:49

det var så lidt., jeg vil dog også anbefale dig at lave/få lavet en nyt logo, da det virkelig ikke ser særligt professionel ud - din facebook side og hjemmeside mister nemlig troværdighed.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)