|
Hej aminoer. De fleste har vel oplevet, at modtage et eller flere opkald fra diverse annoncehajer. Nogen er sågar blevet snydt på det groveste. Der er jo også en del indlæg om firmaerne herinde, men måske vi kunne lave en service der kunne advare "alle" erhvervsdrivende, hver gang et nyt svindlerfirma dukker op? Jeg forestiller mig at man tilmelder sig en form for nyhedsbrev, evt. fra amino, et nyhedsbrev eller bare en kort mail som så skal sendes øjeblikkeligt til alle tilmeldte, hver gang der er rapporteret om et nyt svindler firma. På den måde får vi alle hurtigt besked om at være på vagt overfor påældende firma, og måske sparer det nogle hårdt arbejdende erhvervsdrivende for mange tusinde kroner. Bare en lille ide, kommenter gerne på den. |
Advarsel mod annoncesvindlere
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Jeg synes det er en rigtig god idé :) Men kunne også lave en lille database med svindlerfirmaer. Så man kan søge efter firmanavn/tlf/adresse e.l. og se om de er blacklisted :) Tror jeg ville hjælpe rigtig mange. |
|
Det kan blive et rent slaraffenland for forsmåede konkurrenter. Desværre, for jeg vil meget gerne være med til at få netsvindlerne ned med nakken, og annoncehajerne for den sags skyld. det er ikke uden problemer at drive en sådan service, og der er også en del omkring registerloven der skal være opfyldt. |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
|
Så det er ikke nogen nem opgave. Dbh Martin |
Hej Martin. Jeg ved ikke, om det var noget, men man kunne eventuelt overveje at lave en simpel service, hvor aminoer kan oprette virksomheder og rate dem. Eventuelt hvor godt er produktet i forhold til pris. Fik man pengene til tiden for et produkt. Det er en helt normal service, når man køber v. f.eks. edbpriser.dk Så er det ikke direkte en advarsel mod virksomheden, men blot en rating. Senere kunne man overveje at udvide det med en funktionalitet, hvor man kan søge på virksomhedernes produkter, og bruge den til at finde gode annoncører og i det hele taget alle mulige produkter til iværksættere mm. mvh Anders. V. E. Eriksen |
|
|
|
Den vil kun gå på webshops, og vil være en frivillig ordning for webshop-ejerne. En slags smiley-ordning, hvor det er kunden der uddeler point. Ideen er så at en positiv smiley, skal give nye kunder tryghed ved handlen. men mere om det senere. |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Bliv gratis medlem