Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der marked for dette ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 63
Fra  conzeptz Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har lige et hurtigt spørgsmål, jeg driver www.enzoart.dk/psd hvor jeg laver danske tutorials til photoshop.

Jeg ville høre om der er marked for at lave enten en online betalingsdel hvor jeg vil producere nogle længere videoer, hvor man med en lidt anderledes pædagoigsk tilgang til tingene gennemgår forskellige ting i photoshop.

Forskellige setups jeg ahr overvejet..

Setup 1:

Jeg snakker og snakker samtidig med jeg gennemgår diverse ting på skærmen.

Setup 2.

Studie agtigt muiljø hvor jeg sidder med forskellige person profiler, det kunne være en nybegynder, fotograf, grafiker osv hvor man snakker og gennemgår forskellige ting.

Setup 3:

Viser visuelt forskellige ting, arbejde med lag hvor man visuelt via rod  på et skrivebord altså videoer med en masse refferencer til det virkelige liv.

Setup 4

Studie agtigt miljø hvor folk kan chatte direkte og få svar på deres spørgsmål..

Håber det gir mening....

Det hele skulle implementeres på min side, hvor der stadig ville være "dårlige" produceret gratis videoer, gratis online hjælp samt en masse små tips og tricks til photoshop. Yderligere har jeg skrevet en masse guides, opslagshæfter og andet som jeg også tænker skal smides op på siden i et eller andet format..alt det skrevne er en form for mine egne noter så der er ikke rigtig noget officielt dog har jeg en stump liggende fra et kursus jeg har lavet engagn dette er dog ikke den færdige version....

http://enzoart.dk/Photoshop%20kursus.pdf  (denne er fuld af fejl da det er en kladde :-)

Men i bund og grund tror i folk vil benytte sig af det :-)

/Anders

www.conzeptz.dk - Grafisk design - grafisk kunst på lærred

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:04

Der findes i hvert fald mange drenge på min alder (15 år) der gerne vil lære photoshop , men ved ikke hvor mange der gider at betale... Men jeg er sikker på at målgruppen er der!

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 23:05

Jeg tror bestemt der er et marked for det. der er bl.a. www.learnvisualstudio.net der gør det samme, blot med programmering.

I starten tror jeg det kan være en god idé at lægge gratis videoer på nogle større tutorial sites med lidt reklame for din egen side.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  conzeptz Skrevet kl. 23:08

Jeg har ca 200 unikke besøgende hver måned, lige nu uden den store reklame og aktivitet omkring siden.

Planen er at det skal være på dansk, samtidig ligger der ca 70-80 gratis videoer lige nu.

Så der vil stadig være gratis videoer på siden..

Større tutorials sider, synes ikke rigtig jeg kan finde nogle på dansk :-) ihvertfald ikke store

/Anders

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 23:11

Hej Anders

Jeg har i min webshop fået super tilbagemeldinger på mine videoer af hvordan man samler kontormøbler. jeg ved godt at du producerer noget andet, men ideen er den samme. Mine film er en service overfor mine kunder og det er gratis at se dem. Men video er en super ide og kunderne tager imod det med kyshånd. Det eneste der ved det er - lav filmene i en ordentlig kvalitet fra starten, det er dyrere men jeg er sikker på at det betaler sig i længden.

Check - www.office2go.dk nederst på forsiden

Fra Ølstykke
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  conzeptz Skrevet kl. 23:32

Hej Jacob..

JA det er rigtigt at de skal produceres i en god kvalitet fra starten, dem der ligger nu er mit eget lille opslagsværk :-) som jeg gratis har delt

/Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:42

Jacob Holm:
Check - www.office2go.dk nederst på forsiden

Imponeret. Yes

Men synes du skulle lade filmen køre i din side, alternativt i en popup i stedet for at man smides over på en ny side (YouTube).

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 11:18

Hej Brian

Du har fuldstændig ret - og jeg er ved at gøre noget ved det. Tak for opmærksomheden.

Fra kerteminde
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:28

Hej Anders.

Der er helt sikkert et marked for det, tjek f.eks bare views på de videoer der ligger på youtube af videoer som denne. Men da der er mange i høj kvalitet skal du virkelig skille dig ud fra de MANGE andre der laver disse videoer. Så hvis du det leverer er bedre end gratis-videoer kan du godt tillade dig at tage penge for dig. Jeg vil dog anbefale at du holder det gratis indtil du får mere opmærksomhed end 200 besøgende. :)

Mvh 

Emil Saysette-Rasmussen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)