Hej jeg har lige et hurtigt spørgsmål, jeg driver www.enzoart.dk/psd hvor jeg laver danske tutorials til photoshop. Jeg ville høre om der er marked for at lave enten en online betalingsdel hvor jeg vil producere nogle længere videoer, hvor man med en lidt anderledes pædagoigsk tilgang til tingene gennemgår forskellige ting i photoshop. Forskellige setups jeg ahr overvejet.. Setup 1: Jeg snakker og snakker samtidig med jeg gennemgår diverse ting på skærmen. Setup 2. Studie agtigt muiljø hvor jeg sidder med forskellige person profiler, det kunne være en nybegynder, fotograf, grafiker osv hvor man snakker og gennemgår forskellige ting. Setup 3: Setup 4 Håber det gir mening.... Det hele skulle implementeres på min side, hvor der stadig ville være "dårlige" produceret gratis videoer, gratis online hjælp samt en masse små tips og tricks til photoshop. Yderligere har jeg skrevet en masse guides, opslagshæfter og andet som jeg også tænker skal smides op på siden i et eller andet format..alt det skrevne er en form for mine egne noter så der er ikke rigtig noget officielt dog har jeg en stump liggende fra et kursus jeg har lavet engagn dette er dog ikke den færdige version.... Men i bund og grund tror i folk vil benytte sig af det :-) /Anders |
Der findes i hvert fald mange drenge på min alder (15 år) der gerne vil lære photoshop , men ved ikke hvor mange der gider at betale... Men jeg er sikker på at målgruppen er der!
- Alexander Baandrup Larsen