Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der penge i?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:

Her får du min opskrift, til at tjene en masse penge :-)

step 1. vælg en niche du aldrig får en topplacering i Google på.

step 2. find alternative trafik kilder.

step 3. skriv en bog om disse alternative trafik kilder, du brugte for at overleve i en super konkurrence præget niche :-)

step 4. Sæt din bog til salgWF.

step 5. Gå ud og bryg en kop te sæt dig foran skærmen og se pengene tigge ind på din paypal konto :-)

når det er  nå for nogle er det muligt at nå det samme så ville skrive en bog om hvordan man kan op på første på konkurrence ord lige fra strip til fotomodel eller live show du kan hvad klik nu 100 vis erotik danser ord hvem stryger til tops på 1000 konkurrence ord

mit mål er tage alle erotik ord model ord og komme første ,dlette mål er ved at nås ingen vil tro kan lade sig gøre ,men nu er det jo bare 1000 ord min lille målsætning ikke alle ord der findes i hele verden , du skal bare have en vis iværksættere passion og forbedre din side i evighed og det er en fordel at hede Mikael Christiansen for et jeg ved det lykkes også med de næste 1000 ord

jeg laver også tit kaffe måske skulle jeg lave en bog nogle stykker  amino.dk har sagt det var en god ide men jeg tror jeg venter til når sølle 10.000 ord eller skulle man vente til man når 100.000 ord på første på google, en ide hav verdens vildeste iværksættere passion og stræb efter lav det yderste og bedre til der intet der kan blive godt nok man kan altid forbedre sig for der er kun en ting og det er frem ad i den vildeste iværksættere gear der aldrig siger stop men kun køre op ad i en vild iværksættere energi og du kan skrive succes på alle de ord som du ellers mente var umulig , du kan hvad du vil

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

Mine venner , bekendte osv plejer at sige at der er penge i MIG?

Du er velkommen at skrive en mail hvis du vil være min sponsor eller lign:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 23:04

Hej Frederik

Først tænkte jeg på Lotto ;) Men det er næsten for nemt - og har for lange eller nok nærmest ingen udsigter.

Find ud af hvad du kan, og hvad du brænder for. Det er altafgørende, at du kan præstere noget, andre vil betale for. En ting kan du være helt sikker på. Det koster blod, sved og tårer og masser af arbejdstimer. 

Se Martins indlæg på amino.dk/tv (for Plusmedlemmer) hvordan andre danskere rundt om i verden tjener deres penge og få nogle gode ideer der fra.

Læs nogle biografier om, hvordan andre er kommet frem i verden. Du skal bruge ca. 10.000 timer på at blive rigtig god til en bestemt ting, så bare kom i gang.

Den der opsøger heldet gennem hårdt arbejde, skal nok finde det.

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:39

Hmmm tænkte også på penge DENGANG jeg var ung. Men de betyder intet, arbejde med det du kan lide og glem alt andet.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)