Hej Kære aminoer Så skete det igen, tiden er løbet fra den unge herre her, og jeg bliver nødtil at videresælge nogle af mine vilde ideer :). Denne gang drejer det sig om 2 hjemmesider. Fælles for begge sider er at der ingen statistik for besøg og indtjening er, da de er ganske nye. Haarpleje.dk var tænkt som en ren affiliate side, evt. med nogen adsense reklamer, det er et ganske fornuftigt domæne i min øjn og jeg har ventet længe på det blev frigivet fra tidligere ejer. Hvad får du for dine penge? - Et fornuftigt domæne - Side opbygget i wordpress - Topbanneret er lavet af grafiker (billede stammer fra colourbox og er betalt) - Samtlige artikler der er på siden. Sælges for højeste bud over 600 kr. (Sælges som privat) Ferie-lejligheder.dk Her var ideen først at opbygge en side med besøgende, senere med mulighed for integrering af booking system fra en udbyder. Så man får procent pr salg. Derudover kan man også kører affiliate og Adsense. Hvad får du så for dine penge. - Et fornuftigt domæne - Banneret er lavet en grafiker (billeder stammer fra colourbox og er betalt) - Siden er opbygget i wordpress - En god håndfuld artikler plus det løse. Sælges for bedste bud over 750 kr. (personlig salg) |
Hvor længe kører auktionen?