Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal mig en Amerikansk host

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have en .com blog op at stå, hvor der skal skrives på engelsk. Med hensyn til SEO har jeg ladet mig fortælle at hoste bloggen i det land den er målrettet imod, kan give en lille fordel, så det er jeg selvfølgelig interesseret i.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om du har erfaring med god eller dårlig .com hosting?

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 22:14

Hej,

Du kan få utrolig god service til billige penge i USA. 24 timers telefonsupport og chat er standarden de fleste steder.

Jeg har pt. hostet domæner hos inmotionhosting.com (to konti), GoDaddy.com og Hostgator.com, og jeg har været meget tilfreds med alle tre.

Hvad angår hosting vil jeg dog mene inmotionhosting.com er en tand bedre end de andre mens jeg vil anbefale GoDaddy som domæneregistrator.

Du kan sikkert læse meget skidt om GoDaddy, ligesom du også kan det om Microsoft & Paypal - sådan er det nok bare med store selskaber. Jeg har dog aldrig haft nogen problemer med GoDaddy.

/Anders

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 23:11

Anders Nielsen:
Du kan få utrolig god service til billige penge i USA. 24 timers telefonsupport og chat er standarden de fleste steder.

Yep, det er super dejligt! - Det er også grunden til jeg ikke spørger efter pris, for det er dejlig billigt de fleste steder :)

Anders Nielsen:
Hvad angår hosting vil jeg dog mene inmotionhosting.com er en tand bedre end de andre mens jeg vil anbefale GoDaddy som domæneregistrator.

Kendte slet ikke inmotionhost - Tak for tippet, dem kigger jeg lige på.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 23:22

Jeg bruger Hostmonster.com til en del sider. Bruger det bl.a. til min Bubble Shooter side som dagligt har omkring 5000 unikke besøg uden problemer. Jeg har brugt Hostmonster i 4-5 år og har aldrig oplevet nogle nævneværdige problemer.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 23:42

Site 5 er genialt, stabilt og sikkert.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 00:08

Dommeren:

Site 5 er genialt, stabilt og sikkert.

Site 5 ser lidt tacky ud efter min mening, men det er måske nok bare designet der ikke appellerer til mig (:

- Er der nogen af jer der har erfaringer med bluehost, jeg synes de ser meget gode ud.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:25

Før du køber vil jeg anbefalde at kigge webhostingtalk.com sniff lidt rundt, søg om reviews, og kig i deres offers sektion, hvor du måske kan finde et godt tilbud. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:46

Jeg bruger også inmotionhosting, og jeg har haft en del problemer med at min WordPress blog på det webhotel konstant blev hacket. Jeg ved ikke om det er deres setup der er svagt, eller om jeg bare har været uheldig. Jeg har ellers en business løsning.

Mvh Carsten

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:23

IPage.com helt klart den bedste på markedet Yes

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 06:49

Jeg bruger også inmotionhosting.com og er godt tilfreds med deres business løsning.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)