Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WishList member oversættelse

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der ligge inde med en oversættelse til WisList member til WordPress på dansk?

Krydser fingre, ellers må jeg i gang med at oversætte jo :)

På forhånd tak.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 19:55
Hvis du finder en eller selv går igang er jeg meget interesseret!! :-)
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 19:56

Det er i orden :)

Må nok selv i gang tror jeg, men det bliver kun frontend, dog bedre end ingenting.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 20:23
Ja det er da bedre end ingenting... :-)

Hvilke betalingsmuligheder påtænker du at integrere?
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 20:30
Ja helt sikkert.

Kunden vil bruge paypal. Så det skulle være til at finde ud af :)
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 20:42
Ok - jeg har brug for integration med Quickpay...

Men du kan jo kontakte mig når du har løst din aktuelle opgave for din kunde, så kan vi drøfte muligheder for lidt ekstra tilpasning ifht mine behov, og du kan så vurdere om det kunne være en opgave for dig...
Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 20:48
Ok. Jeg der ikke pt er en løsning med quickpay. Men det burde kunne laves.

Jeg vender tilbage. Hører du ikke fra mig så smid mig en mail om nogle uger på mig@renesejling.dk så er su sikker på svar :)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:25

Jeg kunne også godt bruge en WLM oversættelse :)

Ang. betalingskort såsom Dankort, så har jeg overvejet at få lavet en integration til chargify.com da de understøtter Quickpay (og en del andre betalingsgateways) - i stedet for at lave en direkte integration til fx. quickpay.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 21:29
Rasmus Lindgren:

Ang. betalingskort såsom Dankort, så har jeg overvejet at få lavet en integration til chargify.com da de understøtter Quickpay (og en del andre betalingsgateways) - i stedet for at lave en direkte integration til fx. quickpay.

Lyder smart med chargify.com - det kendte jeg ikke til...
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:34

Chano:
Rasmus Lindgren:

Lyder smart med chargify.com - det kendte jeg ikke til...

Ja det er selvfølgelig et lag mere der skal have en betaling, men de har et godt API og så er man uafhængig af den egentlige betalingsgateway. Det funker ret godt - og man kan oprette en gratis konto mens man udvikler.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)