Hvis du finder en eller selv går igang er jeg meget interesseret!! :-)
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Hvilke betalingsmuligheder påtænker du at integrere?
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Men du kan jo kontakte mig når du har løst din aktuelle opgave for din kunde, så kan vi drøfte muligheder for lidt ekstra tilpasning ifht mine behov, og du kan så vurdere om det kunne være en opgave for dig...
Ang. betalingskort såsom Dankort, så har jeg overvejet at få lavet en integration til chargify.com da de understøtter Quickpay (og en del andre betalingsgateways) - i stedet for at lave en direkte integration til fx. quickpay.
Ang. betalingskort såsom Dankort, så har jeg overvejet at få lavet en integration til chargify.com da de understøtter Quickpay (og en del andre betalingsgateways) - i stedet for at lave en direkte integration til fx. quickpay.
Lyder smart med chargify.com - det kendte jeg ikke til...
Lyder smart med chargify.com - det kendte jeg ikke til...
Ja det er selvfølgelig et lag mere der skal have en betaling, men de har et godt API og så er man uafhængig af den egentlige betalingsgateway. Det funker ret godt - og man kan oprette en gratis konto mens man udvikler.